Одна з найбільших в Україні приватних служб доставки "Ін Тайм" зупинила роботу. З понеділка в компанії не відповідають на телефонні дзвінки. Люди не можуть отримати посилки, доставку яких попередньо оплатили. Серед відправлень — паспорти, візи, цінні документи.
— Три дні не можу додзвонитися в "Ін Тайм". Ні по телефону, ні в чат не відповідають. Повний ігнор. Посилка з документами ще 26 лютого мала бути у мене у Львові, але досі в Києві, — розповідає клієнт компанії Роман Пецюх.
— Ніхто не може сказати, де моє спорядження, яке я відправляв в Ужгород, — говорить киянин Валерій. — Була інформація, ніби мої речі вже видали. Неправда, бо склади в місті зачинені.
Уточнити, де вантажі — неможливо. Всі сортувальні центри й автомобілі опечатані, за словами клієнтки із Сіверськодонецька Валерії Айвенко.
— Від логіста дізналися, що в них реструктуризація і вони продаються "Міст експресу". Сподіваюся, як усе вирішиться, отримаємо свої посилки, — каже.
Компанія "Ін Тайм" заснована 2002 року. Налічувала 602 відділення. Надавала послуги експресдоставки по всій Україні та у 220 країн світу. Доправляли габаритні вантажі до 10 т. До підприємства належали "Ін Тайм Фулфілмент", що надавала складські послуги, і "Зручна" — служба доставки з інтернет-магазинів.
Потерпіли в цій ситуації не лише клієнти, а й працівники. Їх звільнили 28 лютого і не виплатили борги із заробітної плати, кажуть. Разом з клієнтами блокували роботу транзитного терміналу перевізника в Києві.
— "Ин Тайм" кинул нас на зарплату. Уволили без заявлений и предупреждений, — розповідає працівник Олександр, прізвище просить не вказувати. — Телефони мовчать, бази не працюють. Залишаються зобов'язання перед клієнтами. А це десятки й сотні тисяч гривень.
У логістичній компанії "Нова пошта" заявили, що "Ін Тайм" — банкрут.
"Із одного боку — це програш конкурента, тому я мав би радіти. Але це погана новина для клієнтів, працівників, постачальників. Також — для галузі, бо страждає репутація всього ринку", — написав у фейсбуку один із співзасновників "Нової пошти" Володимир Поперешнюк.
Додав, що ведуть переговори про допомогу з доставки вантажів "Ін Тайму". Але результатів ще немає.
Публічних коментарів щодо роботи "Ін Тайму" генеральний директор компанії Сергій Грачов не надає. Його телефон поза зоною. Тим часом у ЗМІ поширюють допис від його імені з внутрішнього чату працівників компанії. Там ідеться, що "Ін Тайм" накопичив великі борги і не може самостійно підтримувати діяльність.
Третього березня на головному сайті "Ін Тайму" з'явився перелік 16 міст, де клієнти можуть отримати посилки. Доставити решту відправлень розраховують з допомогою чотирьох інших логістичних компаній. Мають із ними попередні домовленості, кажуть у пресслужбі.
Коментарі