27-річного рівнянина Олега Гринкевича вдарив струм у міському тролейбусі №7.
— Вранці їхав на роботу, — чоловік згадує 26 грудня. Він — капітан, служить у військовій частині. — Десь о 9.20 доїхав до зупинки "Пивзавод" на вулиці Соборній. Середні двері відчинилися, заходили люди. Раптом одна жіночка послизнулася, впала. Я став на сходинку, простягнув їй ліву руку, правою взявся за клямку на дверях. У цей момент як вліпить! Я закричав, вивалився на тротуар. Трясло так, що нічого не розумів. Ледь дихав, різко заболіло серце. Усі пасажири вийшли. Кондуктор з водієм, дві жінки, подивилися, зачинили двері й поїхали.
Навколо Олега Гринкевича зібралися перехожі.
— Якась жінка дала таблетку валідолу, але "швидкої" ніхто не викликав, — згадує капітан. За кілька хвилин він сам звівся, дійшов до частини. Звідти його повезли до госпіталю на вул. Олени Теліги. — Лікарі похвалили, що я одразу пішов, а не чекав "швидкої". Кров трохи розійшлася. Пощастило, що струм пройшов через праву руку, а не через ліву, яка ближче до серця.
Чоловік показує медичну довідку. "Електричне ураження серця без порушення функції, забій грудної клітки та електричний опік ІІ ступеня пальця на правій руці" — вказано там.
Новий рік капітан зустрів у реанімації. З лікарні його виписали 11 січня.
— Опіки на руці загоїлися, але серце болить, — говорить Олег. — Зараз шукаю свідків. Якщо хтось бачив, передзвоніть мені на номер 0(98) 663 50 53. Двох очевидців уже знайшов. Хочу знайти ще ту жінку, яка дала валідол. Буду вимагати компенсації. Спершу подам заяву до прокуратури, якщо не поможе — до суду. А якби у мене серце стало? У мене вдома жінка з дитиною у декреті сидить.
Гринкевич — не єдиний, кого вразило струмом у міському тролейбусі. У лютому 2011-го на зупинці скалічилась студентка 16-річна Марія Опанасюк. Її теж вдарив струм на сходинці. Після удару впала на тротуар, окрім електротравми отримала забій хребта. Кілька днів лікувалася в реанімації.
Частина рівненських тролейбусів курсують містом уже 35 років. Той, у якому військовослужбовця вдарив струм, — один із них.
— Розумієте, той тролейбус — справний, але стару техніку неможливо довести до нульового витоку електроструму. Допустима норма витоку на корпус — 3 міліампери, наш транспорт її не перевищує, — пояснює 65-річний Степан Загиней, керівник "Рівнеелектроавтотрансу". — Я розумію, що в нас усіх різні фізичні можливості й людське тіло реагує на струм по-різному. Але ж ми щодня перевозимо 80 тисяч людей і ніхто більше не скаржився.
Коментарі
4