понеділок, 27 лютого 2006 17:54

Московська клініка не обстежувала Януковича

Автор: малюнок: Володимир КАЗАНЕВСЬКИЙ
 

Напередодні виборів невидимі рекламісти змагаються у тому, хто дотепніше висміє політичних опонентів.

— Це друкували не ми. Мені дуже неприємно, і я стомився відповідати на ці запитання. Ми написали офіційне звернення до центрального штабу Партії регіонів, — зізнається директор луганської компанії "Фест" Олександр. Реквізити саме цього підприємства подані на листівці, яка ніби спростовує чутки про хворобу мозку Віктора Януковича.

"Результаты обследования подтвердили, что отказ Виктору Януковичу в службе в Вооруженных силах СССР был вызван не болезнью головного мозга, а лишь пониженными умственными способностями, что является следствием врожденной недостаточной массой головного мозга (986 г вместо минимальных 1200)".

Ця листівка — типовий приклад політичної антиреклами, яка все частіше з"являється у різних кінцях України. В цьому випадку автори посилаються ще й на відомий російський центр соціальної і судової терапії: "Специалисты центра им. Сербского рекомендовали ему (Януковичу. — "ГПУ") воздержаться от написания научных трудов, руководства высокоинтеллектуальными производствами, управления автомобилем. Противопоказания к физической работе, а также к управлению государством и лидерству в политической среде отсутствуют".

Противопоказания к управлению государством и лидерству в политической среде отсутствуют

Луганські "регіонали" розповідають, що антиагітку, так званий Сертифікат здоров"я, спрямовану проти їхнього лідера Віктора Януковича, 55 років, їм надіслали колеги із Житомира.

— Ми збираємо такі листівки і передаємо їх нашим адвокатам, — кажуть у прес-службі луганського відділення Партії регіонів.

У листівці вказано, що її надруковано накладом 950 тис. примірників. Як повідомили "ГПУ" в одній із поліграфічних фірм, таке замовлення коштує  приблизно 1 млн 55 тис. грн.

Згідно з агіткою, обстежували лідера Партії регіонів працівники Державного наукового центру соціальної і судової психіатрії імені В. П. Сербського в Москві. Там "ГПУ" запевнили, що взагалі не роблять томографії, яка необхідна для винесення такого діагнозу.

Від політичної антиреклами страждають не лише "регіонали". У Блоці Юлії Тимошенко існує цілий підрозділ, який бореться з так званим чорним піаром.

Його колекція називається "чорний антиБЮТ". У ній зібрано понад десяток листівок проти лідерки "Батьківщини" Юлії Тимошенко, 45 років.

"Після клімаксу життя лише починається", — йдеться в одній із них, де колишня прем"єр-міністр представлена як нове обличчя реклами жіночих гігієнічних прокладок "Котекс": "Навіть рідні не здогадаються, що клімакс уже настав".

На іншій листівці Тимошенко запрошує всіх охочих посмакувати за рахунок її партії Біг Тейсті меню у "МакДональдзі". Як виявилося, така страва в цій мережі швидкого харчування взагалі не продається.

— Такі листівки розповсюджуються одразу в кількох сусідніх регіонах, — розповідає головний агітатор БЮТ Зореслав Самчук, 40 років. — Як правило, в містах. У селах ця технологія себе не виправдовує, бо там усі один одного знають.

Самчук каже, що в БЮТ агітаційною і контрагітаційною роботою займаються понад 200 тис. чоловік по всій Україні. Але інколи антиагітки "бютівцям" приносять звичайні люди. Найчастіше це буває в західних областях. Самчук запевняє, що Юлія Тимошенко від такої реклами в істериці не б"ється.

— Вона — тертий калач і в своєму житті вже надивилася усякого, — каже він.

Нещодавно в Чернігові розклеювали листівки, дуже схожі на агітматеріали Соціалістичної партії.

Ще один прикрий випадок стався із соціалістами на Кіровоградщині. Там невідомі роздавали нібито лист соціаліста Миколи Садового до голови Верховної Ради Володимира Литвина з проханням дати йому 2 млн грн на придбання житла в Києві.

Лист із проханням дати йому 2 мільйони гривень на придбання житла в Києві

— Ми все це відслідковуємо і бачимо, в яких регіонах і які політичні сили нам завдають удару, — розповідає редактор сайту СПУ Максим Нестеряк, 23 роки. Він каже, що методи боротьби з антирекламою соціалісти виробили, але тримають їх у секреті, бо цим можуть скористатися опоненти.

У "Нашій Україні" з антирекламою бореться аналітичний відділ. Його керівник Анатолій Луценко, 30 років, розповідає, що "НУ" хвилює не так антиреклама, як побиття їхніх агітаторів у Східних регіонах України. Луценко каже, що найчастіше б"ють новачків у агітаторській справі.

— Найкращий метод боротьби з цим — розказувати людям правду. Адже чорний піар спрямований на те, щоб дезінформувати виборців, — каже Луценко.

Він переконаний, що чорний піар досить ефективний. У колекції "Нашої України" є чотири антиагітки. Як правило, опоненти обливають брудом "нашоукраїнців" у західних областях.

Зараз ви читаєте новину «Московська клініка не обстежувала Януковича». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути