— Я второй месяц лечусь, на лекарства более 20 тысяч потратила, в долги влезли. А в Донэлектроавтотрансе даже не извинились. Милиция намекает, что никакой компенсации не получу, — каже донеччанка 39-річна Венера Ільїна. Контролер міського трамвая №1 Микола Головченко зламав їй руку.
Венера Фархатівна має освіту вчителя. Зараз із чоловіком — підприємці, виготовляють металопластикові вікна. 19 грудня їхала трамваєм №1.
— У салон зайшла дівчина, на вигляд років 15, — згадує. — Хотіла купити квитка у водія. Та накричала, мовляв: не бачиш оголошення? Каже, що квитки продає тільки по чотири або 10 штук. Дівчина мала 2 гривні, проїзд коштує півтори. На наступній зупинці зайшли контролери. Вона хотіла вийти, але контролер заступив вихід. Тут я не стрималася, кажу, що хотіла купити квитка, але їй не продали. Не треба штучно створювати "зайців" і таким чином виконувати план. Витягла те дівча на сходи, стала між нею і контролером, взялася за поручень. Він зі злості як стрибне на мене ззаду. Полетіла вперед, руку викрутило назад. Скотилася сходами, вдарилась головою у двері, лівою рукою почала підтягувати праву, щоб її не розчавили. Те дитя перелякалось, утекло, щойно відкрилися двері.
На зупинці водій висадила пасажирів, потерпілу і двох контролерів повезли в депо.
— Рука заніміла, біль був просто пекельний, — Венера Ільїна поправляє забинтовану правицю. — А мене переконували відмовитися від претензій. Лікаря викликали за 45 хвилин.
— Когда я примчался в то управление, жена была в полуобморочном состоянии, — згадує 47-річний Віктор Ільїн. — Бригадир контролеров начал орать, вытолкал меня.
Жінці діагностували складний перелом плечової кістки, ушкодження променевого нерву. 2,5 год. оперували — скріплювали уламки на титанову пластину. Венері загрожує інвалідність, бо рука досі не працює. Лікарі не обіцяють, що відновиться.
Деталі випадку з'ясовують міліціонери.
— Ми відкрили провадження за фактом заподіяння ушкоджень середньої тяжкості, — говорить Володимир Савкін, виконувач обов'язків заступника начальника райвідділу. — Але рано казати, хто там винен.
Донелектроавтотранс провини не визнає.
— Меня в спину толкнул какой-то пассажир, и я нечаянно упал на ту женщину, — виправдовується контролер Микола Головченко, на вигляд йому років 25.
— Там был факт несчастного случая. Без билета ехала никакая не девочка, а студентка. На остановке, где она садилась, билеты продаются поштучно, — додає Людмила Черненко, начальник служби організації збору доходів Донелектроавтотрансу.
Від 1 грудня в комунальному транспорті Донецька немає кондукторів. Білети можна купити в кіосках і автоматах на зупинках та у водіїв. Останні продають лише по 4 і 10 штук, про що повідомляють оголошення в салоні.
— Згідно з Кодексом про адміністративні правопорушення, контролер міського транспорту взагалі не має права брати штраф. Може лише висадити пасажира, — каже адвокат Олександр Бай.
Коментарі