пʼятниця, 13 вересня 2013 06:00

100 автомобілів порізали в Києві

Автор: фото з сайта www.glavred.info
  Зранку 7 вересня жителі столичної вулиці Ігоря Курчатова ремонтують свої автомобілі. У кожного понівечені ліві колеса
Зранку 7 вересня жителі столичної вулиці Ігоря Курчатова ремонтують свої автомобілі. У кожного понівечені ліві колеса

— Если этих уродов найдем, в милицию никто сдавать их не будет. Просто все кости поломаем, — киянин 26-річний Микола Степура зачиняє двері свого "опеля". У ніч на 7 вересня невідомі 16 разів прокололи в автівці ліві колеса. Так само вчинили із сотнею машин на узбіччі вул. Курчатова.

Вулиця — у Деснянському районі. Розділяє Лісовий масив навпіл. Забудована панельними 9-поверхівками. Стоянок обмаль, водії залишають машини вздовж вулиці.

Увечері 9 вересня вул. Курчатова майже порожня. На узбіччі кілька десятків легковиків, тротуаром гуляють жінки з візочками. Біля кіосків, що через кожні 100 м, чоловіки п'ють пиво і лузають насіння. На в'їзді до вулиці висить дорожній знак "Паркінг", паралельно бордюрам на асфальті нанесена синя лінія.

37-річний Віталій піддомкрачує зеленого "мерседеса", знімає колесо.

— Только из Одессы вернулся. В субботу проснулся, смотрю в окно: люди бегают, все куда-то звонят, — просить подати ключа на 12. — За два месяца мой "мерс" сначала облили кислотой, сейчас колеса попрокалывали. В двух колесах 24 дырки, все — со стороны тротуара. Латать уже нечего, купил новые, отдал 2 тысячи. За несколько часов сколько машин попортить!

Колеса пробили в усіх автівках без вийнятку — у "запорожцях", ВАЗах, "шкодах", "хюндаях", двох "лексусах" і "Рейндж Ровері" вартістю понад 1 млн грн, вантажівці МАН. Заяви до міліції написали десять власників.

— Мы думаем, это сделали работники "Киевтранспарксервиса", — Микола Степура закурює чергову цигарку. Він у спортивному костюмі, має шрам на півлоба. — Они давно требуют платить по 10 гривен за ночь. Две недели назад нарисовали синюю линию, повесили знак, на все припаркованные машины положили листовки, что мы должны платить. Ставлю вечером машину — подбегает верткий пацанчик, давай деньги собирать. "А охранять будешь?" — спрашиваю. — "Нет". — "Тогда за что мы платим?".

До "мерседеса'' сходяться чоловіки. Двоє помагають ремонтувати, інші п'ють "Чернігівське".

— У нас нормальная улица. Хорошая дорога, есть освещение. Никто не паркуется на траве или под окнами. За нашим домом территориальное управление милиции, бобики с "Беркутом" круглосуточно ездят, — розповідають. — Это 100 процентов парковщики, больше некому. Мы все время ставили машины здесь, а теперь приезжают пацаны и хотят на ровном месте деньги зашибать.

На кілька сусідніх вулиць є лише один шиномонтаж — на вул. Мілютенка.

— Усі вихідні клеїв колеса, навіть покурити не було часу, — робітник скидає чорні рукавиці. — Стільки людей, як за ці вихідні, не було навіть у сезон, коли всі міняють колеса. За два дні заробили понад 30 тисяч. Начальник довольний, обіцяв премію. І це ми клеїли тільки ті дірки, які від шила. За ті, шо ножами різали, даже не бралися.

Чоловік показує купу пошматованих коліс за шиномонтажем.

За кількадесят метрів від "мерседеса" на розкладних кріслах сидять чоловіки у синіх жилетках із написом "Паркувальник".

— Мы — частная фирма. Предлагаем водителям заключить договор. За это мы напишем на асфальте ихние номера машин, чтобы никто другой не парковался, — каже Валерій. — Это не мы колеса кололи. Нам не надо. Все равно рано или поздно все будут платить.

У "Київпарктрансервісі" кажуть: знак "Паркінг" на вул. Курчатова не ставили, синьої лінії на асфальті не малювали.

— Парковки — вигідний бізнес, завдяки їм даїшники стають мільйонерами, — говорить Андрій Дзиндзя, один із керівників громадської організації "Дорожній контроль". — Згідно з постановою Кабміну, парковками називаються лише території, обладнані паркоматами. Але по всьому Києву є безліч незаконних. Незрозумілі люди наносять лінію і вимагають грошей в автомобілістів. Незгодних залякують, нищать машини. Міліція не реагує, бо ж саме ДАІ дає дозволи наносити ці лінії.

— 80 відсотків працівників парковок — виродки й покидьки, члени бандитських угруповань або звільнені з міліції, — додає правозахисник Едуард Багіров. — Доки "Київпастрансервіс" не будуть жорстко контролювати, він продовжуватиме красти мільйони з кишень киян. Про це знають прокуратура, міліція, керівництво міськдержадміністрації. Але ніхто нічого не робить, бо має свою долю.

Палять, обливають фекаліями і кислотою

Протягом останніх років у Києві припарковані на узбіччі легковики виводили з ладу кілька разів. Їм пробивають колеса, обсипають дах пшеницею, щоб кузов клювали птахи, або обкидають лайном. Іноді обливають кислотою і спалюють.

Січень 2010-го: на вул. Курчатова прокололи шини 20 автомобілів.

Жовтень 2010-го: облили кислотою вісім легковиків по вул. Курчатова.

Квітень 2011-го: облили кислотою 17 автомобілів на вул. Курчатова.

Жовтень 2011-го: облили кислотою 15 автомобілів на вул. Курчатова.

Позаторік у Києві спалили 30 машин, припаркованих у дворах. Найбільше — у Деснянському районі.

Січень 2013-го: підпалили "Тойоту Рав4" на вул. Радунській.

Лютий 2013-го: спалили п'ять легковиків у дворі по вул. Ризькій 73а.

Квітень 2013-го: на просп. Маяковського спалили "Дачію Лоґан", "Шкоду Октавію" і "Санґ Йонґ", припарковані на узбіччі.

Зараз ви читаєте новину «100 автомобілів порізали в Києві». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути