Понеділок, 31 серпня 2020 17:58

Вареники з мідіями та сир із трюфелями - як проводжали літо на фестивалі вуличної їжі
20

У Львові пройшов фестиваль Street Food so Good
Фото: Gazeta.ua
У Львові пройшов фестиваль Street Food so Good
У Львові пройшов фестиваль Street Food so Good
У Львові пройшов фестиваль Street Food so Good
У Львові пройшов фестиваль Street Food so Good

У Львові в парку культури та відпочинку імені Богдана Хмельницького пройшов 5-й фестиваль вуличної кухні Street Food so Good.

Зона фестивалю в парку відкривається о 12:00. Вхід коштує 30 грн. Люди поодинці та сім'ями купують квитки й заходять всередину.

"Я тут усе хочу", - каже дівчина в окулярах, оглядаючи одяг. Тримає в руках чорне плаття.

Ліворуч від входу розміщується блошиний ринок "Тлум&Крам". На ньому львів'яни мають можливість продавати власні речі. Пропонують одяг, книжки, антикваріат.

"Є група в інтернеті, ми підписались на паблік блошиного ринку. Отримали запрошення. Мої друзі раніше брали участь у такому заході. Вирішили цього разу теж взяти участь. Люди купують переважно всілякі дрібнички, прикраси, книжки, предмети інтер'єру. Одяг не дуже беруть", - розповідає Вікторія, яка стоїть на ринку.

На речах висять цінники. Більшість коштують від 100 до 150 грн.

"Я не вперше на блошиному ринку, втретє чи вчетверте. Мені цікаво. Щороку на фестивалі щось змінюється і можна знайти потрібні штуки, одяг. Я колекціоную вініл. І одного разу придбав тут вінілові платівки, які довго шукав. Вихопив за дуже дешево. Сьогодні поки що нічого не купував. Цікавлять ще одяг та книжки. Особливо дизайнерські видання. Залежно, що попаде. Більше подобаються сучасні речі, а не старі, вінтажні. Крафтові товари. Людям щось не потрібно, але вони готові віддати", - каже відвідувач Ярослав.

Продавець антикваріату говорити відмовляється. Скаржиться на спеку і малу кількість покупців.

Окремо розміщені ятки із львівськими брендовими товарами – одягом, прикрасами, окулярами, книжками. На клумбах стоять шезлонги. На них лежать і сидять відвідувачі. Територія відпочинку прикрашена повітряними зміями.

"Ми продаємо прикраси зі стабілізованого дерева у поєднанні зі сріблом. Стабілізоване дерево - це кап - великі нарости на стовбурах, - розповідає майстриня компанії silver.wood Тетяна. - Він має не прямий, а деформований ріст волокон. За рахунок цього виходять на прикрасах візерунки. Ми його просочуємо смолою та запікаємо в печі. Дерево стає міцніше й не деформується. Все робимо вручну, прикраси в одному екземплярі. Візерунок ніколи не повторюється. Ми перейняли цю технологію у чоловіків, які роблять руків'я ножів. Кап купуємо у брусках, він дорожчий за звичайне дерево. Люди прикрасами цікавляться. Але дорогі покупки не часто роблять. Приходять все ж сюди поїсти, повеселитися. Прикраси коштують від 250 до 850 гривень. Залежно від кількості срібла та складності роботи".

Біля них стіл з книжками від "Видавництва Старого Лева".

"Книжки гарно купують. Під час карантину у нас з'явилося багато новинок. Зараз початок шкільного року і найпопулярнішими є видання для дітей. Ознайомлення зі шкільною програмою, садочком. Різні загадки, експерименти. Дорослі теж купують. Вийшла книжка польського репортажиста Вітольда Шаблоського "Як нагодувати диктатора". Тішить, що люди продовжують читати", - каже продавчиня Ольга.

Перед сценою розміщений фуд-корт. Із динаміків лунає танцювальна музика. Посередині майданчика під навісами стоять стільці та столи, навкруги - ятки з їжею. Смажать шашлики, барбекю, бургери. Продають закуски, морозиво й напої.

Автор: Gazeta.ua
  У Львові пройшов фестиваль Street Food so Good
У Львові пройшов фестиваль Street Food so Good

"Мені подобається вулична їжа. Її потрібно відрізняти від низькоякісного фастфуду. Дізнався про нього випадково, з інтернету, - говорить відвідувач Сергій. Придбав шашлик у багеті за 80 грн. - Коли був жорсткий карантин, то часом замовляв щось у доставці, але було дорого. Робив це не дуже часто. Думав, що на цей фестиваль прийде більше людей. Але сьогодні сильна спека, може, всі дома сидять. Або й коронавірусу бояться".

"Ми 2 місяці працювали на доставку. На кухні було 2 людей. Але то зовсім не те. Потрібно спілкуватися з клієнтом, бачити його. Сьогодні чудовий фестиваль, приходять усміхнені, веселі люди", - кажуть кухарі, що пропонують м'ясо та овочі на грилі.

У ятці під вивіскою Pierogi продають вареники у фритюрі. Коштують від 49 до 100 грн за порцію.

"Найпопулярніші смаки - бекон, курка, шпинат. З екстравагантних - вареники з мідіями, з лососем, з лохиною, з полуницями. Особливість цих вареників в тому, що робимо їх з неймовірно тонкого тісто. Воно дає можливість відчути максимально начинку. Виходить така капсула смаку", - говорить продавчиня Олександра.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Все, що починається у Львові, має успіх" - стартували зйомки стрічки "Я, Побєда і Берлін"

Біля вареників продають крафтові сири під маркою "Гарбузовий рай".

"Це коров'ячі сири, виготовляються лише із сертифікованого молока, з ферми. Маємо 3 види кислоферментних сирів. Із копченою паприкою, чорним перцем і прованськими травами й грецьким горіхом. Їх найчастіше купують. Коштують 60 гривень за головку. Продаємо напівтверді сири. Сметанковий без додатків, із чорним трюфелем", - розповідає продавець Данило.

Виробники натуральних цукерок кличуть на дегустацію. Охочим видають зубочистки й пропонують антисептик.

"Цукерки без цукру. Вони веганські. Складаються лише з горіхів, насіння та сухофруктів. Найпопулярніші - мигдаль, журавлина, кокос. Усього є понад 10 смаків. З родзинками, різними видами горіхів. У нас є інтернет-магазин, там можна придбати набори. Найкраще брати асорті", - говорить Тетяна, яка проводить дегустацію.

Молодий хлопець купує коробку цукерок. Каже, що для подруги-веганки.

Далі стоїть ятка пасічниці.

"Тримаємо пасіку за 20 кілометрів від Львова. У мене батько бджоляр, я вже займаюся цим майже 4 роки. Ось маємо для людей "медове варення", - каже засновниця Honey House Марія Бардин. - В основі - мед. До нього добавлені прянощі, сухофрукти. Є смак, що нагадує глінтвейн. Смаки вигадуємо самі. Дивимося, що є у конкурентів і намагаємося зробити таке, чого ні в кого немає".

Після відкриття кількість відвідувачів поступово збільшується. Купують їжу й товари. Люди ховаються у тіні під навісами, їдять, спілкуються. Показують одне одному придбані речі.

У Києві почав працювати Social Pasta Bar – ресторан італійської кухні, в якому працюють випускники київських дитячих будинків та інтернатів. Заклад розташований на фудкорті у ТРЦ "Метроград". Офіційне відкриття відбулося 19 липня. За тиждень до цього він почав працювати в тестовому режимі.

Зараз ви читаєте новину «Вареники з мідіями та сир із трюфелями - як проводжали літо на фестивалі вуличної їжі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі