Ексклюзиви
четвер, 29 липня 2021 14:53

Тренди в інтернет-рекламі: що потрібно знати

Тренди в інтернет-рекламі: що потрібно знати
Великі компанії збільшать витрати на рекламу, витісняючи більш дрібних конкурентів

Чи правда, що до 2022 року Google прибере таргет за ключовими словами, а PPC фахівців чекає безробіття? Що може бути важливіше аналітики в Google рекламі? Давайте з'ясовувати.

1. З моменту запуску першої реклами в інтернеті, інвестиції в онлайн просування ЗРІВНЯЛИСЯ з фінансовими вкладами в офлайн рекламу. Це відбувається вперше за всю історію реклами і означає, що витрати на онлайн рекламу будуть зростати. Чому? Тому що конкуренція зросла.

Рекламуватися онлайн почали і ті, хто перекочував з оффлайна, і ті, кого там ніколи не було - нові бізнеси, які почнуть активно рекламуватися і задавати темп ринку.

Великі компанії збільшать витрати на рекламу, витісняючи більш дрібних конкурентів.

Отже ті, хто зараз не приділить увагу оптимізації своїх рекламних кампаній, приречені піти з ринку.

2. Нас чекає повна автоматизація рекламних кампаній. І це дійсно загрожує втратою робочих місць для ПОСЕРЕДНІХ PPC фахівців. Пояснюємо:

Багато PPC фахівців залишаться без роботи не через те, що її не залишиться внаслідок автоматизації. А тому, що більшість з них можуть працювати тільки з середніми значеннями в рекламних кампаніях (середня вартість кліка, середній коефіцієнт конверсії, середнє значення СРА).

А після повної автоматизації основним завданням PPC фахівця стане НАВЧАННЯ автоматизованої СТРАТЕГІЇ рекламної кампанії отримання НЕОБХІДНОГО (не середній) обсягу і конверсії по НЕОБХІДНОЇ ціною.

Це вже абсолютно інший принцип роботи, який, відповідно, вимагає і іншого підходу.

3. Преміум трафік стає вигіднішим за бюджетний.

Найчастіше бюджетний трафік має низьку конверсію і низьку СРА. Так, дешевий трафік може працювати ефективно, але тільки коли просування ведеться за ключовими словами на нижньому етапі воронки продажів.

Інвестуючи в преміум трафік, логічно буде відключити дешеві та неефективні запити, залишити топові і вже на них підвищувати ставку.

Повернемося до другого пункту. Якщо правильно навчити автоматику Google, вона буде правильно і призначати ставку, і підвищувати її, і знижувати.

4. Креатив переважує в списку необхідних навичок. Коли ти єдиний продавець на ринку, то привернути увагу до себе не складе великих труднощів.

Але якщо таких продавців ТИСЯЧІ, необхідно щось робити, щоб помітили саме тебе! У підході до реклами необхідно використовувати емоції, а цього можна досягти тільки за допомогою креативу. Тому графічні дизайнери, фахівці з відеороликів і креативні контент мейкери зростуть в ціні.

5. З вересня 2020 року було обмежено Search Query Report (звіт по пошуковим запитам). Все йде до того, що Google прибере таргет за ключовими словами. Вже зараз працюють розумні торговельні та медійні кампанії, в яких налаштування зведені тільки до виставлення бюджетів.

Всі ці тренди ВЖЕ існують і змінюють рекламний ринок, але поки в тестовому форматі. У вас є можливість тестувати, дивитися, експериментувати і вчитися. Ми в Bogat.Digital вже випробували, оцінили оновлення і знаємо, як з ними ефективно працювати, тому із задоволенням надамо вам пораду.

Головне, не чекати стабільності і пам'ятати, що зміни - невід'ємна частина зростання.

Зараз ви читаєте новину «Тренди в інтернет-рекламі: що потрібно знати». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути