вівторок, 05 липня 2022 08:45

Просування інтернет-магазинів – контекстна реклама чи щось ще?

Інтернет-магазини давно вже стали актуальним робочим рішенням для здійснення дистанційних покупок для багатьох користувачів. Це самостійний канал продажу, який має свою "математику" та процеси.

  Просування інтернет-магазину – це залучення відвідувачів за допомогою контекстної реклами, SEO, SMM, розсилок та інших систем залучення трафіку
Просування інтернет-магазину – це залучення відвідувачів за допомогою контекстної реклами, SEO, SMM, розсилок та інших систем залучення трафіку

Кожен власник інтернет-магазину після запуску проекту максимально сконцентрований на асортименті та залученні відвідувачів на свій сайт, оскільки отримуючи більше відвідувачів та розширюючи асортимент, підприємець отримує більше продажів. Саме про пошук відвідувачів поговорили з експертом у цьому напрямку Євгеном Холостенком.

Просування інтернет-магазину – синонім залучення та пошуку клієнтів для продажу. Це залучення відвідувачів до інтернет-магазину за допомогою контекстної реклами, SEO, SMM, розсилок та інших систем залучення трафіку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У яких сферах найвища зарплата під час війни

Розглянемо найактуальніші інструменти просування з погляду результативності:

1. Контекстна реклама

- на сьогодні займає від 70 до 80% трафіку та продажу кожного інтернет-магазину, серед яких залізно складає 80-85% Google Shopping;

2. SEO

- на сьогодні займає до 15% продажів у загальному кошику, багато хто з огляду на це нехтує його розвитком, пояснюючи це його дорожнечею та непрозорою дією. Однак цей канал відіграє важливу маркетингову роль між знайомством із товаром та фактичним здійсненням покупки;

3. SMM

- залежно від проекту та правильності налаштування рекламних кампаній, може становити від 5 до 40% продажів інтернет-магазину. Існує безліч варіантів генерації трафіку, але за фактом для інтернет-магазинів працює лише один – продаж товарів за каталогом;

4. Розсилки

- актуально для проектів, що мають великі власні клієнтські бази від 10 000 підписників, що може циклічно забезпечувати від 3 до 5% продажів серед усіх каналів просування;

5. Аналітика

- повний аналіз відвідуваності, починаючи від кліку та його вартості, закінчуючи продажами та підрахунком фінансових показників, що дозволяють масштабувати чи оптимізувати просування у майбутньому.

Власне, це головні аспекти успішного просування інтернет-магазину. Є речі, на яких можна заощадити, а є – на яких не варто. Для оптимального старту достатньо правильної контекстної реклами з аналітикою: запустили трафік – і відразу оцінили результат, а наступні інструменти можна поступово вводити в міру формування прибутку інтернет-магазину.

Зараз ви читаєте новину «Просування інтернет-магазинів – контекстна реклама чи щось ще?». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути