Брендовані вантажні, легкові автомобілі, автобуси та тролейбуси часто можна побачити на вулицях наших міст. Вони дозволяють донести рекламну або маркетингову інформацію до найширшої аудиторії з мінімальними фінансовими витратами. Чому варто брендувати корпоративні авто у рекламно-виробничій компанії Thor Print?

Брендування авто - що це таке
Брендування корпоративних автомобілів - це обклеювання кузовів спеціальною полімерною плівкою з нанесеними рекламними, інформаційними, маркетинговими чи агітаційними зображеннями. Брендування авто дозволяє перетворити вантажний, легковий або пасажирський автомобіль на пересувний рекламний стенд з максимальним охопленням аудиторії. За допомогою послуги брендування можна передати інформацію про торгову марку, компанію, продукт чи послугу до потенційних споживачів, чи покупців.
Роботи з брендування автомобіля у рекламно-виробничій компанії Thor Print проходять у кілька етапів:
• підготовка заявки;
• розробка дизайн-макету;
• вибір типу плівки;
• друк рекламного чи маркетингового зображення на плотері;
• підготовка поверхні кузова для обклеювання;
• обклеювання поверхні автомобіля та фінальне оздоблення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали фото оновленої Tesla Model Y
Вартість робіт із брендування автомобіля залежить від кількості автотранспортних засобів, типу плівки, складності макета та інших параметрів.
Чому варто брендувати корпоративний автомобіль
Основними перевагами брендування корпоративних автомобілів є:
-
збільшення рівня впізнаваності - автомобіль стає мобільним рекламним щитом, який постійно знаходиться у центрі уваги великої кількості людей у різних районах або навіть містах;
-
широке охоплення аудиторії - рекламну інформацію на авто видно пішоходам, водіям і мешканцям будинків, досягаючи уваги потенційних клієнтів у різних частинах міста та за його межами;
-
покращення іміджу компанії чи організації - професійно оформлені автомобілі викликають довіру у клієнтів та підвищують статус компанії, створюючи образ надійного та солідного партнера;
-
економічна вигода - вартість брендування значно нижча, ніж у більшості видів стаціонарної зовнішньої реклами, що робить його доступним для будь-яких, навіть найменших, компаній;
-
відсутність дозволів - для рекламного обклеювання автомобілів не потрібно оформляти спеціальні дозволи, як для стаціонарних рекламних конструкцій;
-
швидкість - брендування можна виконати максимально швидко, нанісши на автомобіль зображення будь-якої форми, розміру та кольорової гами;
-
універсальність - за необхідності плівку з рекламними матеріалами можна легко та швидко замінити;
-
захист кузова - плівкове покриття захищає лакофарбове покриття корпусу автомобіля від подряпин, відколів, впливу пилу, бруду та води;
-
тривалий термін експлуатації - при правильному виборі плівки брендування може прослужити до трьох років без втрати яскравості та цілісності покриття.
Автомобільний віск створює тонкий захисний шар, який відштовхує воду, надає блиск кузову й допомагає приховати дрібні подряпини.
Це простий і недорогий варіант тимчасового захисту від впливу навколишнього середовища. Але ефект недовговічний - у середньому тримається 2-3 тижні, особливо за умов частого використання авто.
Gazeta.ua розповіла, чи варто наносити віск на мийках самообслуговування.
Коментарі