вівторок, 27 вересня 2022 18:37

Як вести фінансове управління ефективно: 3 лайфхаки для підприємців

Фінансові результати підприємства безпосередньо залежать від правильності управління грошовими потоками, планування і контролю управління бюджетом. Значну допомогу в цьому надає програма для бухгалтерів. При правильному виборі ПЗ дозволяє не лише складати/надсилати звіти, заповнювати відомості, а й вести фінансовий облік.

Автор: freepik
  Для підвищення ефективності фінансового управління важливо, щоб уповноважені співробітники завжди отримували актуальну інформацію про наявність коштів на рахунках
Для підвищення ефективності фінансового управління важливо, щоб уповноважені співробітники завжди отримували актуальну інформацію про наявність коштів на рахунках

Для підвищення ефективності фінансового управління важливо, щоб дані про операції вносилися якнайшвидше. Необхідно, щоб уповноважені співробітники завжди отримували актуальну інформацію про наявність коштів на рахунках. Традиційний софт для цього не підійде через відсутність віддаленого доступу. Найкращим варіантом буде онлайн-сервіс для ведення бухгалтерії. Для його використання достатньо зайти на сайт з будь-якого комп'ютера з доступом до Інтернету, авторизуватися та ввести дані або отримати необхідну інформацію.

Однак жодна автоматизація та бухгалтерія-онлайн не допоможе, якщо не дотримуватись кількох порад щодо управління фінансами.

Порада 1 - Резервний фонд

Під час господарської діяльності гроші можуть знадобитися будь-якої миті. Наприклад, для вигідної купівлі великої партії товару зі знижкою. Або у разі, коли постачальник вимагатиме термінової оплати поставленої продукції, а оплата від покупця ще затримується.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що буде з доларом і на що виростуть ціни – фінансовий гороскоп на жовтень

Для цього необхідно сформувати резервний фонд — гроші, які не беруть участі в обігу та які завжди можна використати. Вони виступатимуть буфером безпеки.

Формувати фонд можна поступово. Для цього можна відраховувати до нього певний відсоток від одержуваного прибутку. Причому зберігати ці гроші потрібно окремо від оборотних коштів, щоб ненароком не скористатися заначкою.

Порада 2 - Скорочення витрат

Для збереження прибутковості роботи та підвищення рентабельності, особливо у складні економічні періоди, важливо скорочувати вартість бізнес-процесів. Потрібно скоротити витрати на ведення поточної господарської діяльності.

Для цього необхідно розсортувати їх за статтями та об'єктами, визначити ефективність тих чи інших напрямів діяльності. Після цього можна відмовитися від тих напрямків, які вимагають великих витрат, але приносять мало прибутку. Визначити такі напрямки допоможе електронна бухгалтерія, у якій передбачено облік витрат за категоріями.

Порада 3 - Поділ фінансів

Часто власники компаній, і особливо приватні підприємці, не розділяють власні кошти та кошти, що беруть участь у господарській діяльності. Однак за такого підходу неможливо визначити результати роботи, проаналізувати витрати та скласти бюджети на майбутнє. Завжди буде спокуса взяти частину оборотних коштів на особисті потреби або закрити касовий розрив із власних грошей.

Тому важливо завести окремі рахунки для ФОП та особистого використання. У міру накопичення даних про рух коштів на корпоративному рахунку можна точно прогнозувати витрати, накопичувати запас і уникати касових розривів.

Вибір облікового додатку

Усі знають народну мудрість "гроші лічбу люблять". Але бухгалтерські розрахунки зараз не ведуться у паперових журналах, блокнотах чи офісних програмах. Найефективніший варіант – ведення бухгалтерії онлайн. При використанні Soft-as-a-Service немає проблем ні зі зберіганням даних, ні з доступом до них.

Безкоштовно спробувати роботу в такому форматі можна завдяки сервісу Dilovod. Після реєстрації користувач отримує безкоштовний період для ознайомлення. Купувати програму необов'язково. Надалі всі можливості сервісу залишаться доступними під час оплати невеликих щомісячних платежів. І це цілком укладається у концепцію ефективного фінансового управління.

З 1 жовтня збільшиться розмір єдиного соціального внеску, який мають сплачувати фізособи-підприємці. Це пов'язано зі збільшенням розміру мінімальної зарплати. Її розмір зросте із 6500 грн до 6700 грн.

Для ФОП третьої групи зросте мінімальний розмір ЄСВ за місяць до 1474 грн (було 1430 грн) і, відповідно, ЄСВ за IV квартал становитиме 4422 грн.

Зараз ви читаєте новину «Як вести фінансове управління ефективно: 3 лайфхаки для підприємців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути