
50-річний Віктор Буланенко із Лохвиці сконструював триколісний велосипед. Крутить педалі лежачи. Ззаду велосипеда чоловік прилаштував кузов. У ньому перевозить городину.
— Задні колеса із "Десни", предня втулка ґерманська трьохскоростна. А решта — самопал. Рама частково заводська, ззаду доварив дві труби, — розповідає про конструкцію Буланенко.
Чоловік каже, перевага триколісного велосипеда в тому, що в кузові можна перевозити майже 100 кг городини. За швидкістю велосипед не поступається звичайному дорожньому. Господар часто їздить ним без вантажу. Жаліється, на гору із повним кузовом підніматися важко.
— Але ж на багажнику простого велосипеда навіть повного мішка не повезеш без проблем, — роздумує Буланенко. — А із таким у господарстві можна без машини обійтися. Ні бензину, ні мастила не потрібно.
Чоловік каже, велосипед склав за схемою конструктора Мазурчака. Вона була відома ще за часів Радянського союзу.
— У Харкові випустили триколісний велосипед, де ведуче колесо ззаду, спереду візок, — зауважує Віктор Павлович. — У такій конструкції сідло розташоване як у звичайного велосипеда високо. Така конструкція не стійка. Легко перекидається.
Віктор Буланенко працює із приладами в Лохвицькій районній лікарні. Тривалий час займається слюсарною справою, зварюванням. Тримає город і домашнє господарство.
Коментарі