Водії у Полтаві змушені виїжджати на тротуари та зустрічні смуги, щоб об'їхати зруйновані ділянки. Торік на ремонт доріг у місті виділили 17 млн. грн. Його робили харків'яни, які орендували Полтавський асфальтний завод. Подовбали все місто ямами. Через них авто псуються, потрапляють в аварії.
— Ям вистачає, — говорить таксист Володимир Гармаш, 57 років. — У центрі ще нічого, а от по Нижньомлинській, по Карла Лібкнехта та Красіна місцями проїхати взагалі невозможно. Якось уночі віз клієнта по вулиці Красіна, що біля алмазного заводу, так якби воврємя яму посеред дороги не помітив, руль не викрутив, то колесо потєряв би точно.
На перетині вул. Фрунзе та траси Київ–Харків вантажівки поробили глибокі колії.
— Дорога, як американські гірки, — розказує студентка Ольга Пилипенко, 21 рік. — Маршрутки аж підстрибують.
За цей рік в області зареєстрували сім аварій через поганий стан доріг. 8 квітня на пл. Незалежності біля стадіону "Ворскла" через яму на дорозі перекинувся трактор із причепом соняшникового насіння. У причепа вирвало колесо. Яма близько 40 см завглибшки була повна води.
— Цього року на ремонт доріг ми приготували 21 мільйон гривень, — каже міський голова Олександр Мамай, 43 роки. — У травні–червні хочемо закінчити ямковий ремонт, у липні–серпні доробимо вулицю Калініна до автовокзалу, потім Красіна від алмазного заводу до Героїв Сталінграда, Островського від м'ясокомбінату до Зіньківського переїзду. Як залишаться кошти, можливо, відремонтуємо Шолом-Алейхема. Хай це буде 5 відсотків доріг, але зробимо їх капітально. Контролюватиму особисто.
Мер хоче, щоб ремонт робили полтавці на власному заводі. Для цього закупили понад 4 тис. т гранвідсіву, бітум та полагодили техніку. Але почати роботи місцеві зможуть, якщо виграють тендер. Його оприлюднять 6 травня. А ще через півтора місяця укладуть угоду з переможцем. Торік заявки на тендер подавали із Польщі та Італії. Але, на думку минулої влади, Харків запропонував кращі умови.
— Такими темпами асфальтувати почнуть серед літа, — говорить Андрій Лямін, 28 років, екс-заступник начальника управління житлово-комунального господарства. — Мінімальний час на проведення тендера два — два з половиною місяці. Його потрібно було починати ще в січні, а не в 20-х числах березня. Прошлогодні латки осталися, та й зима була не така сувора. Але випадає асфальт, який поряд. Просто коли роблять ямковий ремонт, працюють відбійними молотками, ломами та катком. Від цього в старому покритті йдуть мікротріщини, транспорт і погода його руйнують, і утворюються нові ями. Причому коли їх латаєш, точно так руйнуєш минулорічні заплатки. Їх приходиться ремонтувати наступного року.
Коментарі