В Україні швидко розвивається ринок мобільного контенту. Тобто послуг, які можна замовити за короткими номерами — музика, ігри, гороскопи, СМС-голосування в різноманітних шоу та конкурсах тощо. Мобільний оператор "Київстар" контролює якість наданих послуг провайдерами, виявляє шахраїв.
— Усі мобільні оператори працюють за двома схемами: самостійно розвивають послуги — їх ми називаємо брендовані, і є послуги, які створюють контент-провайдери. Оператор у цьому випадку лише надає доступ провайдерам до своїх абонентів, — говорить Леся Запорожець, начальник відділу управління і розвитку відносин із контент-партнерами департаменту послуг мультимедіа "Київстар". — Кількість клієнтів "Київстар", які користуються такими послугами, сягає 3,5 мільйона осіб на місяць.
Середня ціна такої послуги — 6,5 грн на місяць. Для порівняння: за такі ж гроші можна придбати дві пачки жуйок. Звісно, ціна контенту залежить від його виду: СМС-голосування коштує 2–3 грн, а інтернет-гра — понад 10 грн. Ціноутворенням займаються самі конент-партнери.
Проблемою у сфері контент-послуг, з якою стикаються оператори та абоненти, є шахрайство. Справжнім стихійним лихом наприкінці минулого року стало поширення вірусу, що блокував роботу комп'ютера та пропонував відправити СМС вартістю 50 грн на певний номер для розблокування. Були й інші пропозиції шахраїв: "СМС-перехоплення", коли, сплативши кошти, абонент нібито отримував можливість читати будь-яке чуже повідомлення. До таких контент-провайдерів "Київстар" застосував жорсткі штрафні санкції, заблокував ці короткі номери та розірвав договірні відносини.
"Київстар" забороняє нелегальний контент порнографічного характеру та політично-релігійну пропаганду й агітацію. Є окремі вимоги до рекламування алкогольної та тютюнової продукції, азартного та еротичного контенту.
Суворі вимоги і до СМС-розсилок. Одна з головних — повідомлення можна надсилати лише людям, які дали згоду на відправлення таких СМС.
Коментарі