— Через можливе будівництво Біланівського гірничо-збагачувального комбінату хочуть перенести 15 сіл, а з ними електро- й газові мережі, дорогу від Полтави до Кременчука і залізницю, — каже 63-річний Іван Панасенко, депутат Полтавської обласної ради.
П'ятий місяць у Кременчуці селяни пікетують районну раду. Виступають проти будівництва Біланівського ГЗК. Кар'єр матиме площу 6 тис. "квадратів" на території Кременчуцького, Глобинського, Козельщинського районів.
У Комсомольському гірничо-збагачувальному комплексі говорять, дороги й комунікації планують переносити за чотири-п'ять років після початку розробки кар'єра. Проектів іще не робили.
— Проект об'їзної дороги навколо Кременчука існує 20 років, — розповідає 72-річний Володимир Котенко, завідувач Полтавського комплексного відділу Державного дорожнього науково-дослідного інституту. — Село Солониця Козельщинського району стане центром майбутнього Біланівського ГЗК. Тому пропонуємо на правому березі Дніпра збудувати перемичку 15 кілометрів між Кіровоградською та Дніпропетровською трасами. Від села Ялинці протягнути дорогу до нафтопереробного заводу, то 12 кілометрів. На лівому березі від Солониці спорудити також пряму дорогу до заводу. В селі Келеберда Кременчуцького району можна звести міст. Тоді машини з Кіровограда, Дніпропетровська, Запоріжжя минатимуть Кременчук об'їзною, у місті зменшився би потік транспорту.
Через перенесення шляхів від Полтави до Кременчука тривалість поїздки не зміниться.
Коментарі