— Якось прибіг до мене сусід, тримається руками за шию, щось показує, а зрозуміти його не можу. Глухий із народження, — розповідає полтавка Наталія Павлова. — Ледь утямила, дядька вкусила бджола. У нього на це алергія. Викликала "швидку". Сусіду пощастило, що була дома.
У Полтаві живуть близько 500 людей із розладами слуху і мовлення, а в межах області — півтори тисячі. Аби ці люди могли самостійно викликати служби порятунку, телеком-оператор "Київстар" представив новий проект "Почуй мене!"
— Викликати пожежників, швидку допомогу, міліцію чи газову службу тепер буде легше, — каже Світлана Немиро, менеджер зі зв'язків із громадськістю Харківської філії "Київстар". — Варто відіслати на екстрений номер СМС-повідомлення. А диспетчер на дисплеї побачить усю необхідну інформацію про абонента — його особисті дані, діагноз, місце перебування. Якщо людина не вдома, потрібно вказати свою адресу. Розробили готові СМС для виклику кожної служби.
Городяни, які мають обмеження зі слуху чи в мовленні, можуть звернутися до місцевого осередку Українського товариства глухих і внести персональну інформацію до єдиної бази даних. Її використовують екстрені служби міста для обробки СМС-повідомлень.
Коментарі