Заступник Голови Верховної Ради, один з лідерів партії "Батьківщина" Микола Томенко констатував, що за період перебування при владі команди Віктора Януковича була вибудувана нова модель висвітлення реального суспільно-політичного життя України в засобах масової інформації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Передвиборна кампанія вже фактично розпочалася - експерт
Про це політик сказав з нагоди Всесвітнього дня свободи преси, повідомляє прес-служба "Батьківщини".
За словами Миколи Томенка, "ця модель передбачає переважну позитивну присутність у ЗМІ тих політичних сил, які виконують свої політичні ролі, затверджені режисерами влади".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Томенко вимагає захистити ЗМІ від тиску перед виборами
Політик також наголосив, що для того, щоби ці політичні партії тотально були представлені у ЗМІ основною умовою є згода влади, а додатковою – необхідність фінансування цих матеріалів.
"Натомість, політичні партії, які є реальною опозицією влади, ні на умовах офіційного розміщення, як політичної реклами, ні, тим більше, з погляду необхідності представити іншу точку зору – не мають шансу бути присутніми у ЗМІ", - сказав Микола Томенко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ТВі хочуть закрити через підглядання за СБУ?
Для прикладу він нагадав, що днями Перший національний канал у прямому ефірі транслював мітинг Комуністичної партії України з нагоди свята 1 травня.
"Важко, а точніше, просто неможливо собі уявити, що Перший національний транслює мітинг опозиції біля суду або колонії у Харкові", - зазначив політик.
Микола Томенко також нагадав, що зовнішня реклама "правильних" політиків розміщена по всій території України, натомість, зовнішня реклама Юлії Тимошенко може протриматися менше доби та знімається рекламодавцями під загрозами знищення їх бізнесу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стець прогнозує, що перед виборами на центральні ЗМІ посилиться тиск
Щодо друкованих засобів масової інформації, то, за словами Миколи Томенко, ними був знайдений вихід узаконення "джинси" досить оригінальним способом. Так, у багатьох загальнонаціональних газетах і, зокрема, в газеті "Сегодня" практично в кожному номері можна легко знайти від трьох до п'яти матеріалів про "правильних" політиків чи політичні партії. Водночас, звісна річ, вони не відмічені як реклама. Натомість, на останній сторінці найдрібнішим з можливих шрифтів написано, що матеріали даних рубрик розміщено на правах реклами.
Підсумовуючи, Микола Томенко констатував, що "сьогодні в Україні гарантована свобода слова лише для провладних політичних партій та їх союзників – за гроші".
Коментарі
5