Політолог Володимир Фесенко повідомив, що "провокування буде одним з найбільш популярних прийомів у президентській передвиборчій кампанії".
Про це експерт заявив в ефірі "5 каналу", коментуючи активне обговорення білбордів із зображенням екс-спікера Арсенія Яценюка.
"Цим прийомом дуже часто користуються політтехнологи Яценюка. Всі почали критикувати білборди: "Що це за Арсеній? Що це за колір?" Хоча це лише початок, - так таємно пояснюють ті, хто наближені до цієї команди", - розповів він.
Ще одним провокативним елементом кампанії Фесенко вважає історію навколо блогів Яценюка і побиття активістів "Фронту змін".
"Який з них справжній, а який ні? Де справжній Яценюк, а де хтось за нього пише? Це також провокування. Історії про побиття. На мій погляд, це все штучне. Пишуть, що один з керівників виборчої кампанії Яценюка - представник КМДА. Після цього представники цієї ж адміністрації руйнують намети", - зазначив експерт.
У свою чергу президент Центру соціальних досліджень "Софія" Андрій Єрмолаєв додав, що також підтримує думку колеги з приводу провокативності.
"Сам по собі отруйний колір реклами, мілітарність, яка кинута у виборчу кампанію, безперечно є провокацією. Але мені здається, що ті, хто працюють з Яценюком, просто не зрозуміли клієнта. Яценюк сам по собі цікавіший, ніж те як його представляють", - підкреслив він.
Коментарі
2