Віктор НЕБОЖЕНКО, 59 років, директор соціологічної служби "Український барометр":
— Кажуть, на кампанію Наталії Королевської витратили півтора мільярда гривень. Якщо взяти кількість відсотків, які вона набрала, то на кожного виборця припаде величезна сума. Це був би рекорд Євразії.
Спонсори вкладали гроші в Королевську, яка мала наслідувати образ Тимошенко. Але при живій Тимошенко дуже важко посісти її місце. На Королевську українці дивилися як на зрадницю. По-друге, у наших людей чоловічій погляд на політика. Жінка може успішно закликати до порятунку — себе, України, бути в образі матері, але не кликати вперед. Кликати вперед мав би чоловік. Тобто, Королевська взяла собі не жіночі гасла.
Розмовляв із її технологами. Вони скаржаться, що лідер постійно втручалася в їхню роботу, все змінювала. Хотіла бути гарною на білбордах і водночас мужньою. І виходила невідповідність між образом і словами. Гламурна жінка, яка тихо-тихо, немовби в еротичних фільмах, каже: "Україно — вперед", викликає щонайменше посмішку. Українці сприйняли Королевську як штучний проект.
Коментарі
2