Політичну настільну гру "Перевибори" продає через інтернет київське рекламне агентство "Сопрано партнерс". Упродовж перших трьох тижнів продажів покупці придбали 70 комплектів гри. Один коштує 470 грн.
Гру придумали четверо працівників "Сопрано партнерс".
— Ідея виникла восени 2009 року, — розповідає один із четвірки авторів 24-річний Михайло Лисий. — Подумали, що політикою за останні роки дуже цікавляться.
Мета гри — завести до парламенту якомога більше своїх депутатів і стати президентом. Можуть грати від двох до п'яти людей. Одна партія триває до 4 год. На початку гравець отримує 35 млн грн і шість фішок-"кумів". Їх можна призначати керівниками своїх компаній і таким чином збирати гроші на вибори. Потрібно придбати кілька компаній, щоб мати постійний потік грошей. Потім — "працювати з електоратом". На полі є 25 областей. У кожній можна купувати студентів, реставрувати собор, будувати стадіон. За це гравці отримують бюлетені з голосами. Треба накопичити 500 тис. голосів. Тоді їх можна обміняти на "депутата" і поставити фішку свого кольору в окреме поле, яке називається "Парламент".
На інтернет-сайті гри пишуть, що "Перевибори" відображають сутність української політики. Наприклад, "депутати" можуть об'єднатися в коаліцію та зняти з посади якогось "кума". Гравець може використовувати фішки-"рейдери". Вони знімають керівників фірм-суперників. Захищає від "рейдерів" Генпрокуратура. Там можна за 1 млн грн купити картку "постанова про арешт" та "арештувати рейдера". На полі "інтрига" можна отримати картку "Ви заявили про епідемію грипу, якого не існує. Отримайте гроші від продажу марлевих пов'язок — 2 млн грн".
— Приятно было видеть на поле все наши города, наши компании. Всегда хотел на вопрос: "Чья Криворожсталь?" ответить:"Моя" :) — пишуть на сайті гравці.
Навесні розробники обіцяють провести в Києві чемпіонат із "Перевиборів".
Коментарі
1