Брати-боксери 39-річний Віталій та 34-річний Володимир Клички знялися в образі товстунів у рекламі німецького фітнес-клубу.
— Для зйомок рекламного ролика ми перетворили Кличків на огрядних німців, які жують фаст-фуд та сидять цілими днями перед телевізором, — кажуть продюсери. — Заради телевізійного експерименту боксерам довелося дуже змінитися. Якщо деяких акторів ми просимо перед зйомками погладшати, то для спортсменів це нереально. Тому наклали братам грим, що зробив їх старшими на 10 років. Приліпили подвійне підборіддя, намостили щоки, живіт і боки.
Клички раніше рекламували йогурти, пиво, шампунь та носові хустинки.
— Ролик, де товар рекламує знаменитість, запам'ятовується краще, — каже київський режисер 36-річний Ігор Савиченко. — Гонорари українських зірок за зйомки у рекламних роликах починаються від 5 тисяч доларів, більше 100 тисяч нікому не дають. Але знімаючи зірку, треба точно попасти в її характер. От недавно бачив ролик "Поляни" з Юрієм Горбуновим. Він у цю рекламу зовсім не вписується. Для цього ролику краще підходить Кузьма Скрябін. По його обличчю видно, що він гарно бухає.
Торік лідер гурту "Танок на Майдані Конґо" 36-річний Фагот (справжнє ім'я Олег Михайлюта. — "ГПУ") знявся в рекламі "Макдональдз".
— Для мене це — просто бізнес, — розповідає Олег. — Якось подзвонили від "Макдональдза". Зробили комплімент: "Ви перші, ми — перші, давайте співпрацювати". Ролик знімали в Амстердамі. Рекламна компанія оплатила дорогу та проживання. Щойно вийшли з літака, одразу почали зніматися. Постійно переїжджали з однієї знімальної локації на іншу в різних кінцях міста. Все було розписано по хвилинах. Того ж дня повернувся в Київ.
У "Макдональдзі" харчується рідко.
— Мені їхня їжа подобається, та вона не підходить для регулярного харчування.
Колишня модель 38-річна Наталія Окунська в рекламі ліків знялася зі своїми дітьми — 8-річною Марусею та Андрієм, 16 років.
— Ми рекламувала якісь дитячі ліки. Сама ними не користуюся, навіть назву вже забула. Усе зняли за 40 хвилин. За гонорар накупили дітям одягу.
Співачка Віра Брежнєва знялася в рекламі зубної пасти, Софія Ротару рекламувала соняшникову олію, Андрій Данилко в образі Вєрки Сердючки — насіння, модель Даша Астаф'єва — антицелюлітний крем, генеральний продюсер телеканалу "Інтер" Володимир Зеленський — пральний порошок, футболіст Андрій Шевченко — пиво. Київська співачка 63-річна Ніна Матвієнко рекламує крем корега для зубних протезів.
— У мене свої зуби, протезами не користуюся. Для мене це була неприваблива реклама. Ролик знімали в Угорщині. Перед зйомками мене довго гримували, щоб старшою виглядала. Тепер тої реклами намагаюся не дивитися — очі та губи мені сильно змінили.
Кремом корега користується рідна сестра співачки Валентина.
— Вона мала проблеми із зубами. Казала, що крем добре тримає протези. Тільки раз вони вилетіли. Валя із дочкою поїхали відпочивати на Чорне море. Запливла на 7-метрову глибину і давай горло полоскати. Добре так полоскала, що протез упав у воду. Знайшов його на дні якийсь хлопчик. Кричить: "Бабушка, я знайшов челюсть". Повернув протез за стакан коктейлю.
Коментарі