"Родовід банк" припинив повертати кошти своїх вкладників із 31 березня.
Доти під центральним відділенням фінустанови на столичній вул. Сагайдачного щодня стояла черга у кількасот осіб. Із банкомату можна було зняти до 150 грн на добу.
Тепер на вуличний пристрій наклеїли аркуш "Банкомат не працює!!!" Поряд оголошення: з питань повернення вкладів потрібно звертатися до Ощадбанку. Його найближче відділення розташоване за 1 км, на вул. Хорива, 27.
— Ви видаєте гроші вкладникам банку "Родовід"? — підходжу до віконця.
— Я зайнята. Не бачите чи що? — касирка повертається до співробітниці. — Спасу від цих "родовідників" немає. Куди мені їх відправляти?
— Ось телефон "гарячої лінії", — говорить інша касирка, — дзвоніть туди. Ми поки що грошей вкладникам "Родоводу" нікому не давали. Не було розпорядження.
Дзвоню на "гарячу лінію" Ощадбанку 5 квітня. З'єднує із третьої спроби. Вільних операторів немає, повідомляє запис. Далі звучить повідомлення: "Зараз почали формування реєстрів вкладників "Родовід банку". Кожен клієнт матиме фіксовану дату і час прийому. Кошти можна забрати або підписати новий депозитний договір в Ощадбанку".
Оператор відповідає на 14-й хв. дзвінка.
Планують почати виплати наприкінці квітня, сформувавши реєстр клієнтів. Гроші видаватимуть півтисячі філій Ощадбанку.
Куди звернутися
Процедуру отримання вкладу "Родовід банку" повідомляють у контакт-центрі Ощадбанку — 0 (800) 210 800. Дзвонити можна безкоштовно зі стаціонарних телефонів з усієї країни.
При першому зверненні у відділення Ощадбанку слід надати оригінал договору із "Родовід банком", паспорт і довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, а також повідомити про наміри — забрати його готівкою чи переоформити в Ощадбанку.
Адресу відділення можна отримати швидше через інтернет. Для цього треба зробити запит на інтернет-сторінці https://obu.crm.ua/. Зазначити прізвище, ім'я та по батькові, а також індивідуальний податковий номер.
Коментарі
2