пʼятниця, 08 квітня 2011 05:30

Видачу вкладу "Родовід банку" призначають по телефону

"Родовід банк" припинив повертати кошти своїх вкладників із 31 березня.

Доти під центральним відділенням фінустанови на столичній вул. Сагайдачного щодня стояла черга у кількасот осіб. Із банкомату можна було зняти до 150 грн на добу.

Тепер на вуличний пристрій наклеїли аркуш "Банкомат не працює!!!" Поряд оголошення: з питань повернення вкладів потрібно звертатися до Ощадбанку. Його найближче відділення розташоване за 1 км, на вул. Хорива, 27.

— Ви видаєте гроші вкладникам банку "Родовід"? — підходжу до віконця.

— Я зайнята. Не бачите чи що? — касирка повертається до співробітниці. — Спасу від цих "родовідників" немає. Куди мені їх відправляти?

— Ось телефон "гарячої лінії", — говорить інша касирка, — дзвоніть туди. Ми поки що грошей вкладникам "Родоводу" нікому не давали. Не було розпорядження.

Дзвоню на "гарячу лінію" Ощадбанку 5 квітня. З'єднує із третьої спроби. Вільних операторів немає, повідомляє запис. Далі звучить повідомлення: "Зараз почали формування реєстрів вкладників "Родовід банку". Кожен клієнт матиме фіксовану дату і час прийому. Кошти можна забрати або підписати новий депозитний договір в Ощадбанку".

Оператор відповідає на 14-й хв. дзвінка.

Планують почати виплати наприкінці квітня, сформувавши реєстр клієнтів. Гроші видаватимуть півтисячі філій Ощадбанку.

Куди звернутися

Процедуру отримання вкладу "Родовід банку" повідомляють у контакт-центрі Ощадбанку — 0 (800) 210 800. Дзвонити можна безкоштовно зі стаціонарних телефонів з усієї країни.

При першому зверненні у відділення Ощадбанку слід надати оригінал договору із "Родовід банком", паспорт і довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, а також повідомити про наміри — забрати його готівкою чи переоформити в Ощадбанку.

Адресу відділення можна отримати швидше через інтернет. Для цього треба зробити запит на інтернет-сторінці https://obu.crm.ua/. Зазначити прізвище, ім'я та по батькові, а також індивідуальний податковий номер.

 

Зараз ви читаєте новину «Видачу вкладу "Родовід банку" призначають по телефону». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути