— Це для тих, хто має три яхти, але інколи хоче сам попрацювати веслами. Усамітнитися десь на озері з коханкою. Або похизуватися перед друзями, — каже 50-річний Олексій Степанюк зі столичного яхтклубу. Оглядає весельний човен із червоного дерева в Міжнародному виставковому центрі в Києві. Там проводили виставку "Мисливство і рибальство".
Каное всередині та зовні вкрите двома шарами корабельного лаку, переливається на сонці. Оздоблене латунними тримачами для весел.
— Їх замовляю в Канаді, у нас таких немає. Човен роблю вручну, — каже 48-річний Ігор Маруха, директор столичного підприємства "Необоат". — Дизайн таких каное розробили у ХІХ столітті в Англії для прогулянок королівської родини. Я виготовив точну копію. Єдине, що доставив — лавка на носі. Є отвір для щогли. Як є вітер, можна напнути вітрило.
Каное вдвічі легше за човен із сосни, важить 38 кг.
— Воно й проходить у тих місцях, де звичайним човном не пропливеш — по гірських струмках і заболочених ріках. Човен зроблений за такою технологією, що не гниє. Може прослужити 200-300 років.
Вартість каное ручної роботи 72 тис. грн.
Коментарі