пʼятниця, 08 липня 2016 05:45

"Міжнародний бізнес може мати навіть житель невеликого села"

Автор: фото надане Андрієм Стрельцовим
  Засновник проекту ”Маркетинг майбутнього” Андрій Стрельцов: ”Бізнесменам вигідно мати й стаціонарні крамниці, й інтернет-майданчики”
Засновник проекту ”Маркетинг майбутнього” Андрій Стрельцов: ”Бізнесменам вигідно мати й стаціонарні крамниці, й інтернет-майданчики”

— Останні шість років жив у Китаї. Займався експортом товарів до Росії, Казахстану, України, Європи. Повернувся додому 2015‑го. Звернув увагу, що більшість українських підприємців досі працюють по-старому. Майже не користуються інтернетом, сучасними технологіями. Через це втрачають чимало потенційних клієнтів, — розповідає 33-річний Андрій Стрельцов, засновник проекту "Маркетинг майбутнього".

Багатьом бізнесменам здається, що достатньо створити сайт, замовити рекламу. І клієнти самі прийдуть.

— Це вже не працює. Бо інтернет перенасичений однотипними пропозиціями. Тисячі компаній продають десятки тисяч подібних товарів. Ще й практично за однаковими цінами.

Сьогодні основна перевага України — дешева робоча сила. Дуже складно вести бізнес в країні, де середня зарплата 100–200 доларів. Що може дозволити собі купити людина з такими заробітками? Практично нічого. А інтернет допомагає підприємцю отримати доступ до покупців у всьому світі. Продавати свої товари, послуги тим, у кого є гроші — жителям Сполучених Штатів, Європи, Китаю.

Міжнародний бізнес може мати навіть житель невеликого села. Потрібен комп'ютер, інтернет, відділення банку, щоб отримувати гроші. Також — служба доставки, яка зможе відправити ваші товари за кордон. Все це є у більшості містечок і селищ.

Яких помилок найчастіше припускаються підприємці?

— Більшість досі живуть думками в 1990-х. А світ змінився. Сьогодні нема проблеми виготовити товар або запропонувати якусь послугу. Дефіциту немає. Буває, підприємець спочатку вкладе купу грошей у відкриття власної справи. А потім сідає і думає — де взяти клієнтів, чому його не купують? Та тому, що людям він нецікавий.

У яких містах найбільше замовляють товарів через інтернет?

— Найактивніші покупці з Києва, Харкова, Одеси, Дніпра, Львова. Збільшується кількість замовлень із невеликих міст, сіл.

Старше покоління поступово освоює інтернет. Але скуповуються частіше у звичайних магазинах. Молодь більше замовляє товарів через інтернет. Тому зараз бізнесменам вигідно мати й стаціонарні крамниці, й інтернет-майданчики.

Як звичайна людина може додатково заробляти через мережу?

— Викладачі — давати приватні уроки за допомогою "Скайпу".

Жителька канадського міста Ванкувер шукала подарунок синові на день народження. У магазинах нічого оригінального не було. Вирішила сама пошити іграшку, ідею взяла з синового малюнка. Потім виготовляла подібні для своїх друзів, знайомих. А зараз хобі перетворила на бізнес. Має сайт. Люди з усього світу надсилають малюнки своїх дітей. Вона шиє за ними іграшки. Відправляє їх замовникам поштою. У нас теж можна було б організувати щось подібне.

Зараз ви читаєте новину «"Міжнародний бізнес може мати навіть житель невеликого села"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути