У п'ятницю 21 вересня "Дельта Банк" провів у Контакт-центрі по вул. Колективній, 10 у Полтаві День відкритих дверей. На його базі працює кадрова програма "Дельта Банк — старт моєї успішної кар'єри". У її рамках організація співпрацює з провідними полтавськими вузами. Надала роботу 325 випускникам.
— "Дельта Банк" забезпечує якісне обслуговування по всій Україні. У роботі ми поєднуємо європейські та національні технології, до кожного клієнта маємо індивідуальний підхід. Контакт-центр у Полтаві посідає третє місце в державі за якістю телефонного обслуговування серед 25 банків, — говорить заступник голови Ради директорів "Дельта Банку" Євген Плотиця. — Полтавський Контакт-центр — єдиний на всю країну, тут приймають дзвінки з усіх куточків. У місяць ми маємо 200 тисяч телефонних дзвінків, А щодня обробляємо понад п'ять тисяч звернень. Тому постійно розширюємося. За рік кількість операторів зросла на 125 людей. Переважно це випускники Полтавського університету економіки й торгівлі, Національного технічного університету, аграрної академії та педагогічного університету.
Кожен працівник Контакт-центру має робоче місце. На столі комп'ютер та аркуші з таблицями. Майже всі місця зайняті.
— "Дельта Банк" у Полтаві — один із лідерів із працевлаштування молоді. Уже за рік роботи на полтавському майданчику вчорашні випускники переконалися, що в Контакт-центрі реально зробити кар'єру: вісім полтавців стали начальниками відділів, 14 — начальниками сектору і супервізорами, 19 працівників підвищили до фахівців-наставників, — говорить начальник департаменту операційного обслуговування "Дельта Банку" та керівник Контакт-центру Олександр Чуприна. — Сьогодні в нас працюють 325 людей. До кінця року їх кількість збільшимо до 400. Даємо можливість кар'єрного росту.
У Контакт-центрі діють школи менеджменту, лідерства й наставників.
— У першій учать керувати командою. В другій здобувають навички ведення переговорів. Випускники третьої можуть професійно навчати інших, — розказує Олександр Чуприна. — Школи доступні не одразу. Спочатку людина проходить програми вступного навчання і стажування, а потім практикується під наглядом керівника.
Усі, хто працює в Контакт-центрі, раз на півроку проходять атестацію. За її результатами отримують надбавку до зарплати за компетентність та знання. У центрі ведуть рейтинги відділів, визначають найкращого працівника місяця й кварталу.
— Контакт-центр має гнучкий графік, діє цілодобово без перерв, вихідних та святкових днів. Тому можна легко поєднувати навчання й роботу, — пояснює Володимир Гриценко, начальник центру зв'язків з виробництвом Полтавського університету економіки й торгівлі. — Також сюди працевлаштовують без стажу, забезпечують повним соцпакетом.
До кінця року в центрі облаштують кімнату відпочинку, персоналу побільшає до 400.














Коментарі