Киянин Іван Броди щотижня витрачає на пальне для свого легковика близько 100 грн. Розраховується готівкою. Каже, касири не дають здачу копійками.
— На заправці "ОККО" мені не віддали 80 копійок, на "Лукойл" — 9. Віддають тільки здачу паперовими грошима. Два роки заправляюсь на "ОККО". Здачу копійками дали лиш раз. Якось я запитав, чи можна купити в них "Снікерс" дешевше, з урахуванням недоданої здачі. Продавщиця скривилася: не можна, — розповідає Іван Броди. — На "ОККО" я попросив книгу скарг. Через кілька днів мені передзвонив керівник їхньої мережі. Почав виправдовувати касира. Мовляв, монети 1 й 2 копійки вже з ужитку виходять. Сказав, щоб я приїхав до нього, а він мені дасть п'ять гривень. Буде мені здача наперед. Мене підмивало сказати: "То, може, ви мене заправите в кредит, а колись потім за грошима під'їдете?".
Упродовж року Іван заправлявся на АЗС "Шелл", "ОККО", "ВОҐ", "ТНК", "АНП", "Золотой гепард", "Лукойл", "Формула", "Рось-1" та "КЛО". Одна станція заправляє за добу 500 авто, близько 10 тис. л пального, підрахував Іван Броди. Половина просять залити пального на певну суму, 100 чи 200 грн. Інші ж просять залити точний об'єм пального, 10, 20 чи 30 л. Від таких касири привласнюють у середньому по 4 коп. В країні понад шість тисяч заправок. За рік мають на здачі більш як 1 млн грн.
— Щоправда, на "КЛО" і "ТНК" не дають здачу дуже рідко. Часом навіть наливають більше, ніж заплачено. "Шелл" завжди наливає на кілька копійок більше, ніж у чеку. Ця мережа має по країні 160 заправок. Виходить, щороку дарують автомобілістам пального десь на 250 тисяч гривень.
Коментарі
6