В Ужгороді комерційна реклама поступилася місцем політичній. Із 200 біґбордів і 100 сітілайтів — 160 заповнені передвиборними гаслами. На початку січня відчувалася нестача рекламних щитів.
— Через це агенціям довелося відмовляти деяким рекламодавцям, — каже директор Закарпатської асоціації зовнішньої реклами Володимир Маслов, 50 років. — Через це можуть втратити своїх постійних клієнтів: вибори завершаться, а власникам щитів надалі потрібно буде щось рекламувати.
Чимало обласних партійних осередків закупили рекламні площі задовго до початку виборчої кампанії. Хто не подбав про зовнішню політичну рекламу завчасно, почав встановлювати щити незаконно, переважно на околицях і в менших містах. Часу на погодження й отримання дозволу партійцям бракує — до виборів залишилося трохи більше місяця.
— Такої активності рекламодавців ніхто не сподівався, — зазначає Володимир Маслов. — За розміщення політичної реклами на біґборді в Ужгороді платили в середньому $200 на місяць (комерційна реклама коштує $130). Ціни почали зростати ще в листопаді минулого року, спочатку на 20%, а сьогодні — на всі 50.
В Ужгороді діє вісім рекламних агенцій. Найпотужніші: ТОВ "Кріс" (17% міських рекламних площ), ПП "Буланов" (19%), "Дрім" (20%) і ПП "Шарк" (26%).












Коментарі