понеділок, 09 жовтня 2006 15:47

Київські джипери загрузли у львівській багнюці

Автор: фото: Віталій ГРАБАР
  Наталія Левицька та Галина Куницька — єдина жіноча джип-команда на фестивалі ”Плай OFF”
Наталія Левицька та Галина Куницька — єдина жіноча джип-команда на фестивалі ”Плай OFF”

Міжнародний джип-фестиваль "Плай OFF", який зібрав близько півсотні джиперів і байкерів з України та Польщі, стартував минулої п"ятниці у Львові й урочисто фінішував у неділю в гірському селищі Славське Сколівського району.

Ревіння двигунів великих машин, які з легкістю долають сходинки біля монументу Слави на вулиці Стрийській, гігантські широкопрофільні колеса, люди в камуфляжі та шкіряних комбінезонах — так починався джип-фестиваль у Львові.

Поміж чоловіків одинока жіноча джиперська команда — водій Наталія Левицька, 28 років, і штурман Галина Куницька, 21 рік. Не віриться, що тендітні дівчата взагалі вміють водити машину — плямиста зелена "Нива-2121" стоїть поряд на широких колесах. Самі дівчата вбралися в комбінезони захисного кольору. Старша працює менеджером на фірмі "Альянс-сервіс Україна", молодша вчиться на четвертому курсі Львівського інституту менеджменту, буде маркетологом.

— У травні змагалися на танкодромі поблизу Львова. Зайняли тоді хоч і не призове, але й не останнє місце, — каже Наталка Левицька. Прискіпливо дивиться і за мить зовсім розвіює сумніви: — У мене водійський стаж понад 10 років! Автомобіль чоловік подарував. Кожні вихідні їздимо відпочивати в Карпати. Андрій вирішив купити машину, щоби не витрачати гроші на підйом. Тепер легко виїжджаємо на гору Тростян, навіть узимку. Мама моє захоплення джипами сприйняла не дуже позитивно, — сміється. — Але змирилася.

Штурман Галина тим часом сідає за кермо, заводить двигун. "Нива" повертає передніми колесами.

— Звісно, з польськими "тойотами", "ленд-роверами", "мерседесами" і "ніссанами" не потягаєшся, особливих надій на перемогу в Славському не плекаємо, — Куницька газує, мотор реве. — Але коник у нас без боротьби не здається.

На джип-фестиваль із Польщі приїхали 11 екіпажів. Сімнадцять українських джиперів технічно значно поступаються іноземцям: у більшості випадків обирають базову модель УАЗ-469 і доводять її до рівня позашляховика.

— Купив "уазика" синові Андрієві, коли він інститут закінчив — у подарунок, — Юрій Козій, 43 роки, поплескує долонею по капоту авто. — Вклав у модернізацію машини вже понад п"ять тисяч доларів. Але і це не межа — мої знайомі джипери викладають і по 10 тисяч. Дехто механічні лебідки ставить — щоби витягнути з болота безпомічного колегу.

У суботу учасники вибиралися джипами на гори Високий Верх і Тростян. Напередодні дощило — польові дороги розмило.

— Кияни "відзначилися" — п"ять машин поїхали попереду загальної колони і попереверталися. Мусили рятувати їх, ледве з багнюки повитягали, — розповіла одна з організаторок фестивалю Ірина Тарасенко, 40 років. — Доки до Тростяна дісталися, вже не розрізняли, де чия машина — так заляпалися багнюкою.

Зараз ви читаєте новину «Київські джипери загрузли у львівській багнюці». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути