Працівники львівського автобусного заводу щоранку на прохідній отримують зарплату. Робітники — по 30 грн, керівники та інженери — по 20. Щоденне повернення боргу запровадив власник заводу, російський бізнесмен Ігор Чуркін.
Чуркін приїхав до Львова 28 січня, після багаторазових страйків працівників. Із квітня 2008-го людям заборгували 6 млн 642 грн. Останню зарплатню дали за вересень. Нині керівництво підприємством Чуркін повністю взяв у свої руки.
— Він прекрасно спілкується з людьми. Ми ж його ще добре пам"ятаємо відтоді, як він був у нас до арешту, — говорить прес-секретар Марія Пендерецька. — Щодня проводить наради, зустрічається з людьми в цехах, у кабінеті його не зловиш. Завдяки Чуркіну наші інженери проходять стажування за кордоном, восени львів"яни працювали на "Мерседесі".
На завод викликають людей групами — із тих цехів, де є робота. Скоротили 500 працівників, переважно інженерів.
Чуркін попросив львівського губернатора дати кілька днів на вирішення організаційних питань і створення подальшого плану роботи.
— Багато в чому ми залежимо від державних коштів. Наприклад, ще не всі міста прийняли бюджет і можуть замовляти транспорт, — пояснює Пендерецька. — Два роки тому ми виграли тендер на виробництво "Школяриків". Нам замовили 60 автобусів. І що? Жодного ми не продали.
Колектив ЛАЗу хоче бачити директором депутата Львівської обласної ради Степана Давидяка. Він очолював завод до нинішнього керівника Сергія Челяпіна. Той нині в лікарні. Тиждень тому після прес-конференції щодо ситуації на заводі його шпиталізували із гіпертонічним кризом.
Коментарі