Затримка або скасування довгоочікуваного рейсу - це неприємність, з якою може зіткнутися кожен турист. Незалежно від винуватця ситуації, пасажир повинен розраховувати на допомогу та комфорт при очікуванні.
Як діяти та що вимагати від авіакомпанії в подібній ситуації, порадила "Единственная".
Якщо рейс затримали, перевізник зобов'язаний надати пасажиру інформацію про причину форс-мажору. По- друге, приділити особливу увагу інвалідам та дітям без супроводу.
Виняток становлять чартерні рейси. Тут проблеми туристів має вирішувати компанія-туроператор.
Залежно від тривалості затримки рейсу права пасажира можуть різнитися. Якщо виліт відкладається на добу і більше, авіакомпанія має розмістити людей в готелі, нагодувати та забезпечити найнеобхіднішим. Коли виліт затримують більше ніж на 5 год, перевізник має відшкодувати ціну квитка або замінити рейс.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Повернулися додому українські туристи, які застрягли у Тирані
При відміні рейсу туриста мають проінформувати за два тижня або раніше. Інакше він може розраховувати на відшкодування квитка або підбір іншого рейсу
У разі виплати компенсації її сума залежить від дальності польоту.
Тисячі пасажирів застрягли у київському аеропорту "Жуляни" 30 червня. Затримали сім рейсів. Люди не могли вилетіти в основному у турецьку Анталію та грузинський Батумі. Туристів, які планували летіти в єгипетський Шарм-ель-Шейх, розмістили в готелі.
Коментарі