Понеділок, 11 лютого 2008 11:18

Заборона реклами сигарет зменшує кількість курців на 8%

У 2000 році Всесвітній Банк World Bank опублікував дослідження про те, як впливає на популярність паління тотальна заборона реклами тютюнових виробів (аналізувалася ситуація в 102 країнах світу). Головний висновок: заборона реклами зменшує кількість курців на 8%.

За останнє десятиліття в США тютюнові компанії щорічно витрачали на рекламу $10-14 млрд. У 2005 році (тоді було витрачено $13,11 млрд) це складало приблизно $200 на кожного курця, приблизно $0,4 на кожну продану пачку сигарет і близько $36 млн на день.

У більшості країн світу вважається, що кращий спосіб боротьби з курінням - підвищення цін на сигарети. За даними порталу Tobacco.org, якщо ціна на пачку сигарет збільшується на 10%, то приблизно 3% дорослих курців починають робити спроби позбавитися цієї звички і на 3-10% менше людей починають палити, повідомляє  likar.info.
Зараз ви читаєте новину «Заборона реклами сигарет зменшує кількість курців на 8%». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода