У найближчому майбутньому киянам, схоже, доведеться остаточно пересісти на маршрутки.
Комунальні автобуси і тролейбуси можуть стати справжнім раритетом.
Зараз в "Київпастрансі" обговорюють питання про перехід 2/3 комунальних маршрутів на комерційні умови роботи.
Простіше кажучи, вони працюватимуть як маршрутки: зі старою ціною (півтори гривні), але без яких-небудь пільг для пасажирів.
Більш того, з 1 листопада в місті істотно скоротиться кількість рухомого складу.
З листопада транспорт ходитиме максимум до 23.00, хоча раніше було до годині ночі. Крім того, істотно скоротять кількість машин на всіх маршрутах - немає грошей.
Співробітники "Київпастрансу" вже навіть подумують про страйк. І не тому, що їздять рідше, ніж раніше. Вчора в салонах автобусів N55 і тролейбусів N37 з"явилося оголошення: "Голодний водій - небезпека для пасажирів. Заборгованість з зарплати - 3 місяці. Інтервал руху збільшився. Пан мер! Де наші гроші?".
Як пояснюють водії, останню зарплату вони отримували ще в липні.
"У деяких парках частково видали получку за серпень, а в основному не розрахувалися ще за липень. Більше всього винні інженерно-технічним працівникам", - розповів нам член профкому автопарку N2 Олексій Сайков. За його словами, згідно із законом водії не мають права страйкувати, але і жити без зарплати вони більше не можуть. "Будемо щось думати", - говорить він.
Правда, керівництво "Київпастрансу" називає розповіді водіїв політичним базіканням.
"Можливо, на деяких маршрутах і було менше одиниць транспорту, - сказав гендиректор КП Микола Ламбуцький. - Але ж реально і людей було менше. Ми не можемо дозволити собі ганяти транспорт вхолосту. А комерційні маршрути і невиплата зарплати - повне марення. Хіба що не виплачена зарплата за вересень. Але гроші на рахунок вже поступили - близько 18 млн грн. Коли їх розблокує казначейство, ми повністю розрахуємося".
Цікаво, що ще в серпні Ламбуцький заявляв нам, що затримки з виплати зарплати "є і будуть", тому що Кабмін заклав до бюджету лише 38 млн грн. компенсацій на пільговиків замість необхідних 200 млн грн.
За матеріалом Сегодня
Коментарі
13