Ексклюзиви
Неділя, 22 червня 2008 11:34

В Ірані заборонили газету, яка критикувала Ахмадінеджада

В Ірані анулювана ліцензія газети Tehran Emrooz, що опублікувала статтю з критикою економічної політики президента країни Махмуда Ахмадінеджада.

Як повідомляє державна телекомпанія Press TV, газета Tehran Emrooz почала видаватися 18 місяців тому і вважалася пов"язаною з мером Тегерана Мохаммедом Бакіром Калібафом - консерватором, який вважається потенційним суперником Ахмадінеджада на президентських виборах, які пройдуть наступного року.

Крім того, видавець Tehran Emrooz в неділю викликаний до суду, де він повинен буде відповісти на звинувачення в "публікації знімків і редакторського матеріалу, що ображають президента і пропагують брехню". Reuters.

Зараз ви читаєте новину «В Ірані заборонили газету, яка критикувала Ахмадінеджада». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода