"Нам вдалося передати її приємний та неповторний смак та зробити такою ж питкою, як і чиста, біла горілка", – зазначає виробник.

Калина – справжня українська традиційна ягода, яка здавна вважалася символом любові, щастя, краси та поваги. Цілу осінь та зиму палають рубіновим намистом на калині яскраво-червоні плоди. А якщо уважно подивитись на кісточку, вийняту з ягоди, то можна побачити, що вона нагадує маленьке серце.
Калина символізує незламність духу в боротьбі за незалежність рідного краю, благородний порив виборювати свободу й людську гідність. Плоди калини стали символом мужності людей, що віддали своє життя в боротьбі за Україну.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці купують більше алкоголю - дані статистики
Також калина – це символ рідної землі, батьківського краю, хати, який входить у нашу свідомість із маминої колискової. Це той символ, що і пам'ять людську береже, нагадуючи про милі краї, і символ безсмертя, невіддільний від життя.
Калина – це наша Україна. Вона уособлює той наймиліший серцю куточок землі, де ми народилися.
Без образу калини не можна уявити собі пісенної народної творчості. Не злічити барвистих та милозвучних пісень про цю ягоду, найвідоміша з них – "Ой у лузі червона калина".
Вишуканий напій з гармонійним, ледве терпким смаком та приємним ароматом калини може бути як самостійним напоєм, так і коктейльною базою. Напій має міцність 37,5% та п'ється дуже легко, навіть без закуски.
Приклад смачного коктейлю
● 60 мл горілки з калиною
● 30 мл свіжого лимонного соку
● 30 мл цукрового сиропу
● 60 мл газованої води
● кілька шматочків льоду та скибочки лимону для прикраси
Пиття настоянки "Червона Калина" може стати справжнім ритуалом, який сподобається кожному чоловікові, сповненому національною гордістю та любов'ю до української культури.
Смакує зі стравами української та європейської кухні, в цьому і є головна унікальність цієї горілки, її приємний калиновий присмак доповнить вашу страву. "Червона Калина" не набридає після кількох чарок, як більшість смакових горілок, вона дуже легко п'ється в довгу, але споживати її треба також відповідально.
"Подібні горілки-символи, як "Українка", є в різних країнах. Наприклад, у фінів – горілка "Фінляндія", у датчан – Danzka. Саме тому ми ставили собі за мету створення колоритного та якісного продукту, що асоціюватиметься з нашою державою та формуватиме образ, широко відомий як для споживачів України, так і в усьому світі. Українка "Червона Калина" – ще один крок для популяризації української горілки у світі", – зазначив Фелікс Черток, співвласник Торгового Дому "АВ".

Отже, дуже приємно, що не зважаючи на умови війни, відомий український виробник зробив горілку, яка повністю виправдовує свою назву, як в емоційному сенсі, так і в сучасному горілчаному смаку. Горілка "Українка "Червона Калина" – кращий зразок того, що наша горілчана галузь може дати світу.
Самобутна, смачна та питка – настоянка "Українка "Червона Калина".

Ексклюзивним дистриб'ютором горілки "Українка" на території України є Торговий дім "АВ" – він є сильним та досвідченим дистриб'ютором алкогольних брендів високої якості в Україні, з перевіреною часом репутацією, виконуючи свої обов'язки навіть в умовах війни. Багатий та унікальний досвід роботи на алкогольному ринку з переконливими цифровими показниками продажу відомих, популярних у споживачів українських брендів Villa UA, ADJARI, HELSINKI робить компанію однією з найпотужніших у галузі.
Коментарі