Після події в Омахе, в результаті якої загинуло дев"ять чоловік, торгові центри в США вводять строгіші правила безпеки. Це особливо актуально в період свят, коли кількість відвідувачів молов різко зростає.
Проблему складає те, що посилювання заходів, направлених на безпеку, не викликає ентузіазму у американців. Досвід показує, що більшість людей не згодна навіть на такі базові запобіжні засоби, як обов"язкове проходження через рамки металодетектора на вході в торговий комплекс, повідомив журналістів представник Міжнародної ради з питань торгових центрів.
Після подій 11 вересня 2001 року багато торгових центрів обзавелися камерами високого дозволу на парковках, собаками-шукачами та ввели обов"язковий огляд всіх вантажних машин, що в"їжджають на їх територію. Але ситуації, подібні до інциденту в Омахе, важко запобігти за допомогою цих заходів, вважають експерти. Торговий центр, що послужив майданчиком для стрілянини 5 грудня, незадовго до події отримав від уряду $ 45 тисяч для розвитку служби безпеки.
"Якщо ми звернемося до багаторічного досвіду, то побачимо, що для Аль-каїди типово планувати акти залякування на різдвяні свята", - відзначив спеціальний агент ФБР Рос Райс.
Власники торгових центрів і спецслужби США сходяться в одному: навіть найсерйозніші нововведення не можуть повністю убезпечити відвідувачів суспільних місць. Завдання зводиться до такої методики збору інформації, яка дозволить наперед знати про можливу загрозу, повідомляє Lenta.ru.
Коментарі