Під девізом "Життя має вагу" в Німеччині триває кампанія проти занадто худих манекенниць, які показують поганий приклад підліткам.
Чотири провідні рекламні агенції Німеччини вирішили, що на подіум і до рекламних фотозйомок будуть допускати лише моделей з "нормальними людськими параметрами" і не молодших за 16 років.
Ініціатором кампанії, спрямованої на захист насамперед дівчат-підлітків і молодих жінок, є видавець ілюстрованого журналу "Емма" Аліса Шварцер, яку підтримали рекламні агентства й уряд ФРН.
Як заявив міністр охорони здоров"я Ула Шмідт, надмірно худим моделям "не місце ні в рекламі, ні на подіумі". "Нам потрібні інші приклади, - сказала вона, повідомляє ИТАР-ТАСС
Коментарі