субота, 26 серпня 2017 20:00

Південний вокзал збудували за шість місяців
4

У 1978-1980 роках реконструювали головний вестибюль Центрального вокзалу. Це було напередодні Олімпійських ігор.
Київський залізничний вокзал ввели в експлуатацію 1932 року
Такий вигляд має вокзал сьогодні
Такий вигляд має вокзал сьогодні

Київський залізничний вокзал ввели в експлуатацію ще 1932 року. Ремонтували після Другої світової війни. А реконструювали у кінці вісімдесятих перед Олімпійськими іграми. Але найбільше його змінили за часів незалежності.

Gazeta.ua публікує, як видозмінювався київський вокзал протягом останніх двадцяти шести років.

У 2001 році провели наймасштабнішу реконструкцію київського вокзалу. Їй піддали Центральний і Приміський вокзали, конкорс, платформи і колії, тунелі, привокзальну територію. Побудували паркінг, торгівельний центр, розширили Північні платформи. Біля Південного вокзалу утворили нову привокзальну площу. Вона розвантажила від громадського транспорту Вокзальну. А пасажирські платформи були накриті пластиковим дахом.

Південний вокзал збудували всього за шість місяців. Він з'єднався з центральним пішохідним переходом, що проходить над коліями. Хоча перший проект будівництва датований ще 1903 роком. Тоді ж на площі напроти Південного вокзалу за проектом Романа Сивенького спорудили церкву. Її освячено на честь святого Георгія.

В 2011 році відкрили виставку рухомого складу історичних локомотивів та вагонів. Розміщена просто неба станції Київ-Пасажирський. В її експозиції раритетні паровози, тепловози, електровози, залізничні вагони.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 місць Полтави, що з'явилися за Незалежності

А з грудня минулого року на вокзалі Київ-Пасажирський змінили систему оголошень інформації про нумерацію вагонів. З неї зникли слова "голова поїзда" або "хвіст поїзда". Замість них інформація про нумерацію вагонів тепер подається "зі сходу" або "із заходу". При виході на платформи зробили відповідні покажчики "Схід" та "Захід".

Станція "Вокзальна" – одна з найстаріших і завантажених станцій київського метро. Введена в експлуатацію 56 років тому. За підрахунками, кожен день нею користуються близько 100 тисяч пасажирів. Через зношення ескалаторів минулого року їх довелося ремонтувати. Станцію закривали в час пік протягом чотирьох місяців. На її ремонт виділили 19 мільйонів гривень. До 2020 року планують побудувати другий вихід на станції.

А з вересня минулого року на Центральному вокзалі функціонує експрес-каса. Пасажири там можуть придбати квитки на поїзди, які відправляються менш ніж через дві години.

З введенням безвізу через київський вокзал можна подорожувати у Болгарію, Румунію, Угорщину, Словаччину, Чехію та Польщу. 24 серпня 2017 року Укрзалізниця запустила поїзд Київ-Перемишль. Курсує через Вінницю, Хмельницький та Тернопіль. Їде 8 годин.

Київська залізнична станція збудована у 1868-1870 роках для обслуговування залізниць Київ-Балта та Київ-Курськ. Станцію розташовували в долині річки Либідь, на місці солдатських поселень. Двоповерхова будівля центрального вокзалу споруджена в давньоанглійському готичному стилі. Спроектована архітектором Іваном Вишневським.

На початку XX століття розроблений новий проект вокзалу. Стара будівля не витримувала пасажиропотік, що зріс. Тому 1913 року її розібрали. А напередодні Першої світової війни проведений конкурс на найкращий проект вокзалу. За концептом переможця-архітектора Щуко через війну встигли закласти лише фундамент. Вже у 1927-1932 роках побудована споруда Центрального вокзалу у стилі українського бароко з елементами конструктивізму. Він проектувався архітекторами Олександром Вербицьким і Павлом Альошиним.

Під час Другої світової війни будівлю частково зруйнували. До 1949 року він відновлений. Пізніше побудували споруду Приміського вокзалу, проклали підземні тунелі, які зв'язували Вокзальну площу з вокзалом і платформами.

У 1967-1969 рр. спорудили накриття над першим пероном та зал-галереєю над коліями.

У 1978-1980 роках реконструювали головний вестибюль Центрального вокзалу. Це було напередодні Олімпійських ігор.

Зараз ви читаєте новину «Південний вокзал збудували за шість місяців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути