Агентство Interbrand Zyntzmeyer & Lux AG і тижневик "BusinessWeek Росія" надрукували щорічний рейтинг 40 найдорожчих російських брендів. Лідерами рейтингу виявилися бренди "Білайн" ("Вимпелком"), МТС і "Балтика". Про це пише газета "Коммерсант".
Вартість бренду стільникового оператора "Вимпелком" складає 156 мільярдів рублів. Газета пише, що в десятці лідерів також опинилося багато компаній з сировинного сектора. Так, на місцях з 4 по 8 розташувалися відповідно "Лукойл", "Славнефть", "Роснефть", "Татнефть" і "Северсталь".
Агентство Interbrand Zyntzmeyer & Lux AG під час відбору російських брендів виключило марки, не представлені на всій території країни, а також ті, чиї власники не відкрили свою фінансову звітність за 2004-2005 роки.
Крім того, не розглядалися авіакомпанії і бренди материнських компаній. Сама вартість бренду визначається таким чином: обчислюється частка прибутку, який компанія отримує за рахунок бренду, вираховується роль бренду в нематеріальних активах компанії, сила бренду і його ризики, пише Lenta.ru.
Коментарі