Упродовж року до контакт-центру Укрзалізниці надійшло приблизно 410 тис. дзвінків і ще втричі більше запитів до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів.
Про це повідомила пресслужба перевізника.
Серед незвичних питань від пасажирів були такі:
- Де у вас можна вставити собачку?
- Чи можна у вас вибанятися?
- Чи можна у вас залишити дитинку, доки ми погуляємо?
- Прийшов до вас у сервісний центр полагодити телефон, кому здати?
- Де у вас можна посмажити крильця? У мене із собою.
"Голосуйте за найбільш геніальне питання в коментарях, а в разі необхідності звертайтеся до контакт-центру за номером 0(800) 503 111. Вони вже знають, де вибанятися", – йдеться в повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "По молоко збігаю" - Укрзалізниця насмішила особистим листуванням на офіційній сторінці
Із 7 до 12 березня Укрзалізниця призупиняє продаж квитків на потяги, що прямують до Чернівецької та Житомирської областей. Це відбувається у зв'язку з карантинними обмеженнями.
Коментарі