"Якщо ми не можемо продавати наше листя і наш трав"яний чай, тоді транснаціональні компанії, у свою чергу, не повинні мати права на використання назви нашої рослини", - говорить Маргарита Теран, голова Комітету з розведення коки. Фактично, тепер йдеться про легалізацію рослини як торгової марки.
Комітет з розведення коки пропонує зазначити в новій конституції, що кока відноситься до культурної спадщини індійців. Тим самим комітет вимагає ліквідувати саму можливість отримання прибутку за рахунок використання компанією Coca-Cola назви "Священного листка", повідомляє німецьке видання Berliner Zeitung.
Aмериканська компанія вже відреагувала на ініціативу болівійців. Представники Coca-Cola зазначили, що їхній товарний знак "найдорожчий в світі" і захищений, зокрема, і відповідно до болівійського права, повідомляє Newsru.com
Коментарі