Дистанційний процес освіти негативно вплинув на результати навчання українських школярів.
Учням початкової школи необхідно здобути вміння вчитися, а це складно зробити дистанційно, заявила заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко під час пресконференції "Рік навчання в умовах пандемії. Результати, очікування, досвід".
"Ті спеціальні моніторингові дослідження, які вже проводилися, підтверджують, що дистанційна освіта погано вплинула на результати навчальних здобутків. Ми маємо декілька країн, які однозначно стверджують, що втрати є великими й нерівномірними. Утрати стосуються не всіх учнів, а певних категорій. Наприклад, великі втрати за віковими категоріями. В учнів початкової школи більші проблеми, аніж у старшокласників", - сказала вона.
Величезні втрати в навчальних здобутках мали також діти з малозабезпечених сімей, оскільки дистанційна освіта відбувається передусім завдяки всіляким гаджетам. Вакуленко додала, що втрати були й поміж дітей, чиї батьки не мають вищої освіти.
"Є так званий показник культурно-економічного середовища. Цей показник визначає, наскільки освіченими є батьки. Що менше освіченими є батьки, навіть формально, то менше уваги вони приділяють навчанню дітей", - додала експертка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Випускникам скасували державну підсумкову атестацію
З 5 травня в Києві відновили навчання в закладах дошкільної, загальносередньої, позашкільної, професійної та вищої освіти. У столиці навчальний процес не припинявся в період локдауну, робота тривала дистанційно.
Коментарі