120 гривень на кожній гривні, вкладеній в рекламу, заробили організатори освітніх курсів з Харкова.
Про це в інтерв'ю журналу "Країна" розповів власник мережі агентств digital - маркетингу Артем Яковенко.
"Вулична і теле-реклама роблять ставку на яскравість і креатив. У цьому сенсі реклама в інтернеті нудніша, зате їй немає рівних в точності. Але це тільки півсправи. Привести клієнта до вас на сайт може будь-яка людина з комп'ютером. А зробити це за мінімальною ціною - тільки професіонал", - сказав підприрємець.
Артему 22 роки. Гроші заробляє з 14. Починав з продажу краваток в інтернеті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До 20 тисяч: як заробити кур'єром у столиці
"Для власниці школи англійської сума в 400 доларів, яку ми назвали, звучала, як вирок. Але ми її вговорили. Наступного місяця вона виділила на рекламу вже 1500 доларів. Купила у нас все, що тільки можна. Зараз щомісяця витрачає близько 5000", - сказав він.
Повне інтерв'ю з Артемом Яковенком читайте у свіжому номері журналу "Країна".
Коментарі