Позавчора робітники "Метробуду" почали монтувати залізобетонні конструкції на лівому перегінному тунелі, який сполучить станції метро Деміївська та Голосіївська.
— Відтепер на лінії працюватиме найпотужніший тунельний щит марки "Херренкнехт", він суттєво прискорить будівництво, — каже "ГПУ" Володимир Петренко, 63 роки, голова правління ВАТ "Київметробуд". — Він відшліфує стінки земляної породи проритого тунелю. А далі цей апарат вмонтовуватиме в зачищену ділянку залізобетонні кільця завтовшки 1 метр 20 сантиметрів. Їх між собою з"єднуватимуть гумовим ущільненням. Завдяки цьому не потрібно буде проводити додатково ізоляційні роботи.
Німецький тунелепрохідницький комплекс майже не забруднює середовища, а ґрунти після нього не просідають. Мешканці прилеглих будинків навіть не відчують підземної вібрації, хоч загальна довжина зібраного під землею комплексу — 97 метрів, а важить він 315 тонн, — запевняє голова правління.
— "Метробуд" заклав усе своє майно, аби придбати "Херренкнехт": будинки, техніку. Але це — державна позиція. Бо ми будуємо метрополітен, на якому заробимо ці гроші, — пояснив Володимир Петренко.
Основні роботи на станції Деміївська обіцяють завершити у травні 2008-го. У "Метробуді" кажуть, що перші поїзди пустять через цю станцію наприкінці 2008-го, одночасно з двома іншими новими станціями на Куренівсько-Червоноармійській лінії метро (Голосіївською та Васильківською).
У лютому будівельники планують розпочати обладнання станції. Поки що на ній завершують будівництво входів і виходів для пасажирів. Добудовують також підземний перехід під просп. Голосіївським до бібліотеки ім. Вернадського.
Половина тунелю, яка йде від станції Либідська до Деміївської, вже готова.
Коментарі