пʼятниця, 04 січня 2019 09:57

Нові дороги та ремонт метро: як зміниться Київ протягом року

Нові дороги та ремонт метро: як зміниться Київ протягом року
З'являться в місті і зовсім нові дороги. Фото:ukr.segodnya.ua

Столицю 2019-го чекають нові зміни. Вони торкнуться багатьох сфер життєдіяльності міста, але особливо метрополітену, доріг і наземного транспорту.

У підземці гряде ремонт на кількох станціях, також почнеться будівництво нових зупинок у напрямку Виноградаря, пише "Сегодня".

Дорожнє відомство обіцяє впорядкувати ще кілька магістралей, а транспортники – випустити на колії нові трамваї. Також у планах міської влади – новий прозорий фунікулер.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали дороги, які в першу чергу капітально відремонтують у наступному році

Ремонт доріг: капітальні роботи пройдуть у всіх районах міста

Минулого 2018-го в Києві відремонтували майже 300 км дорожнього полотна. За словами мера Віталія Кличка, приведення до ладу великих міських магістралей - один із головних напрямів оновлення міської інфраструктури. Це дозволило поліпшити трафік у столиці і перейти до ремонту маленьких вулиць.

Нагадаємо, 2018-го в столиці завершили ремонт на вулицях Олени Теліги, Леонтовича, Назаровській, Володимирській, проспекті Вернадського, Набережному шосе, на транспортних розв'язках біля станцій метро Харківська, Позняки та Осокорки і багатьох інших об'єктах.

Великий ремонт очікується і 2019-го. У планах дорожників – продовження капітального ремонту на вулицях Алматинській, Заболотного, Туполєва, Сім'ї Кульженка, проспектах Палладіна і Правди. Також пройде капітальний ремонт на Чорнобильській вулиці, яка з часів запуску 1980-го жодного разу повноцінно не приводилася до ладу. Тут з'явиться нова зливова каналізація, асфальтне покриття, тротуари і сучасне освітлення.

До речі, останніми роками поточні ремонти доріг у Києві проводять і холодної пори року завдяки спеціальним мобільним установкам – рециклерам.
"Рециклери розраховані на ремонт невеликих площ, а їхнє використання дозволяє виконувати ремонт асфальтобетонного покриття при низьких температурах, оскільки суміш не охолоджується під час її доставки до місця виконання робіт", – розповіли у Київавтодорі.

З'являться у місті й зовсім нові дороги. Зокрема, 2019-го почнеться будівництво траси між вулицею Довбуша та Броварським проспектом, яка стане новим транспортним сполученням з мікрорайоном ДВРЗ. Будівництво обіцяють завершити 2020-го.

"У рамках проекту передбачається збільшити протяжність автодороги на 2,57 км, провести реконструкцію проїжджої частини вулиць Ольхової, Макаренка і Довбуша. Крім того, з огляду на зростаючу кількість велосипедистів, проект нової дороги передбачає наявність велосипедних доріжок загальною площею понад 9 тис. кв. м", – розповіли у дорожньому відомстві.

Єдиний електронний квиток у тестовому режимі обіцяють запустити вже найближчими днями. Валідатори, які їх зчитуватимуть, вже встановили майже у всіх автобусах, тролейбусах і трамваях. У листопаді у КМДА заявляли, що придбати новий "талончик" можна буде у кондукторів, у касах метро і Київпастрансу або в боксах на зупинках.

Запустити систему в робочому режимі обіцяли ще в грудні, проте пізніше прийняли рішення відкласти старт через необхідність зв'язати системи оплати в підземному і наземному транспорті. Тестово-експлуатаційний період роботи системи єдиного електронного квитка після її запуску триватиме до 30 жовтня 2019-го. За цей час експерти повинні виявити й усунути недоліки. Також завершиться повна установка і прошивка валідаторів, а всі кондуктори зможуть пройти навчання.

Між іншим, незабаром київські автобуси і тролейбуси "заговорять" англійською. У Київпастрансі повідомили, що Дмитро Бурундуков, який озвучує назви зупинок, вже приступив до запису оновленої інформації на 2 мовах для оголошення в трамваях, тролейбусах і автобусах.

Крім того, незабаром у місті з'являться нові низькопідлогові трамваї: Київпастранс планує придбати 10 нових 26-метрових машин і ще 10, які перевищують у довжині 30 м.

Метро і фунікулер: ремонт на станціях і будівництво на Виноградарі

У березні 2019-го обіцяють завершити ремонт на станції Святошин, а незабаром ремонтні роботи почнуться на Політехнічному інституті, повідомили у столичній підземці. Крім того, у метро планують оновити ще 12 станцій, які були запущені до 2005-го – Кловську, Лук'янівську, Сирець, Палац спорту, Дорогожичі, Житомирську, Шулявську, Вокзальну , Університет, Хрещатик, Арсенальну і Героїв Дніпра.

Так, після ремонту станції стануть доступними для маломобільного населення: тут з'являться широкі двері, тактильні напрямні смуги, ліфти і пандуси, а також звукові орієнтири і нові електронні годинники. Також почнеться будівництво метро на Виноградар. До 2021-го побудують 2 нові станції – Мостицьку і Проспект Правди.

Крім того, 2019-го Київський фунікулер чекають великі зміни. За словами Кличка, тут планують запустити нові прозорі вагончики.

У Київпастрансі уточнили, що на даний момент фунікулер потребує модернізації електроустаткування і системи управління, поліпшення дизайну станцій, заміни рейкового полотна з посиленням естакади. Також його планують зробити доступним для маломобільних людей.

Лише Хмельницька область станом на 30 листопада повністю використала кошти Дорожнього фонду на ремонт шляхів місцевого значення.

Зараз ви читаєте новину «Нові дороги та ремонт метро: як зміниться Київ протягом року». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути