Столицю 2019-го чекають нові зміни. Вони торкнуться багатьох сфер життєдіяльності міста, але особливо метрополітену, доріг і наземного транспорту.
У підземці гряде ремонт на кількох станціях, також почнеться будівництво нових зупинок у напрямку Виноградаря, пише "Сегодня".
Дорожнє відомство обіцяє впорядкувати ще кілька магістралей, а транспортники – випустити на колії нові трамваї. Також у планах міської влади – новий прозорий фунікулер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали дороги, які в першу чергу капітально відремонтують у наступному році
Ремонт доріг: капітальні роботи пройдуть у всіх районах міста
Минулого 2018-го в Києві відремонтували майже 300 км дорожнього полотна. За словами мера Віталія Кличка, приведення до ладу великих міських магістралей - один із головних напрямів оновлення міської інфраструктури. Це дозволило поліпшити трафік у столиці і перейти до ремонту маленьких вулиць.
Нагадаємо, 2018-го в столиці завершили ремонт на вулицях Олени Теліги, Леонтовича, Назаровській, Володимирській, проспекті Вернадського, Набережному шосе, на транспортних розв'язках біля станцій метро Харківська, Позняки та Осокорки і багатьох інших об'єктах.
Великий ремонт очікується і 2019-го. У планах дорожників – продовження капітального ремонту на вулицях Алматинській, Заболотного, Туполєва, Сім'ї Кульженка, проспектах Палладіна і Правди. Також пройде капітальний ремонт на Чорнобильській вулиці, яка з часів запуску 1980-го жодного разу повноцінно не приводилася до ладу. Тут з'явиться нова зливова каналізація, асфальтне покриття, тротуари і сучасне освітлення.
До речі, останніми роками поточні ремонти доріг у Києві проводять і холодної пори року завдяки спеціальним мобільним установкам – рециклерам.
"Рециклери розраховані на ремонт невеликих площ, а їхнє використання дозволяє виконувати ремонт асфальтобетонного покриття при низьких температурах, оскільки суміш не охолоджується під час її доставки до місця виконання робіт", – розповіли у Київавтодорі.
З'являться у місті й зовсім нові дороги. Зокрема, 2019-го почнеться будівництво траси між вулицею Довбуша та Броварським проспектом, яка стане новим транспортним сполученням з мікрорайоном ДВРЗ. Будівництво обіцяють завершити 2020-го.
"У рамках проекту передбачається збільшити протяжність автодороги на 2,57 км, провести реконструкцію проїжджої частини вулиць Ольхової, Макаренка і Довбуша. Крім того, з огляду на зростаючу кількість велосипедистів, проект нової дороги передбачає наявність велосипедних доріжок загальною площею понад 9 тис. кв. м", – розповіли у дорожньому відомстві.
Єдиний електронний квиток у тестовому режимі обіцяють запустити вже найближчими днями. Валідатори, які їх зчитуватимуть, вже встановили майже у всіх автобусах, тролейбусах і трамваях. У листопаді у КМДА заявляли, що придбати новий "талончик" можна буде у кондукторів, у касах метро і Київпастрансу або в боксах на зупинках.
Запустити систему в робочому режимі обіцяли ще в грудні, проте пізніше прийняли рішення відкласти старт через необхідність зв'язати системи оплати в підземному і наземному транспорті. Тестово-експлуатаційний період роботи системи єдиного електронного квитка після її запуску триватиме до 30 жовтня 2019-го. За цей час експерти повинні виявити й усунути недоліки. Також завершиться повна установка і прошивка валідаторів, а всі кондуктори зможуть пройти навчання.
Між іншим, незабаром київські автобуси і тролейбуси "заговорять" англійською. У Київпастрансі повідомили, що Дмитро Бурундуков, який озвучує назви зупинок, вже приступив до запису оновленої інформації на 2 мовах для оголошення в трамваях, тролейбусах і автобусах.
Крім того, незабаром у місті з'являться нові низькопідлогові трамваї: Київпастранс планує придбати 10 нових 26-метрових машин і ще 10, які перевищують у довжині 30 м.
Метро і фунікулер: ремонт на станціях і будівництво на Виноградарі
У березні 2019-го обіцяють завершити ремонт на станції Святошин, а незабаром ремонтні роботи почнуться на Політехнічному інституті, повідомили у столичній підземці. Крім того, у метро планують оновити ще 12 станцій, які були запущені до 2005-го – Кловську, Лук'янівську, Сирець, Палац спорту, Дорогожичі, Житомирську, Шулявську, Вокзальну , Університет, Хрещатик, Арсенальну і Героїв Дніпра.
Так, після ремонту станції стануть доступними для маломобільного населення: тут з'являться широкі двері, тактильні напрямні смуги, ліфти і пандуси, а також звукові орієнтири і нові електронні годинники. Також почнеться будівництво метро на Виноградар. До 2021-го побудують 2 нові станції – Мостицьку і Проспект Правди.
Крім того, 2019-го Київський фунікулер чекають великі зміни. За словами Кличка, тут планують запустити нові прозорі вагончики.
У Київпастрансі уточнили, що на даний момент фунікулер потребує модернізації електроустаткування і системи управління, поліпшення дизайну станцій, заміни рейкового полотна з посиленням естакади. Також його планують зробити доступним для маломобільних людей.
Лише Хмельницька область станом на 30 листопада повністю використала кошти Дорожнього фонду на ремонт шляхів місцевого значення.
Коментарі