"Головним пріоритетом залишається автотраса GО Highway М-12, яка проходить через Львівську, Тернопільську Хмельницьку, Вінницьку та Черкаську області. Це дорога в напрямку Умані, яка є єврокоридором, щоб транзитний великоваговий транспорт мав можливість нормально проїхати. Також траса М21 до кордону з Житомирською областю. Туди входить ремонт дороги поблизу села Махнівка", - каже Gazeta.ua прес-секретар Служби автомобільних доріг у Вінницькій області Ніка Чернега.
Цьогоріч повністю відремонтована дорога до кордону з Хмельницькою областю. Там уже встановлюють освітлення.
"Працюємо за принципом об'єднати усю країну. Тому також в пріоритеті регіональні дороги. Але також на наступні роки капітальний ремонт доріг державного значення які проходять через Турбів, Оратів, Хмільник, Бар, Ладижин", - каже Ніка Чернега.
У 2019 році продовжать ремонт траси М-21 на ділянці від Вінниці у напрямку до Могилів-Подільського. Це ділянка довжиною до 5 км від міста Вінниці до Медмістечка.
"На наступний рік також запланували капітальний ремонт найжахливіших ділянок дороги за Гайсином. Там 12 км дороги ,яку всі водії знають. Цьогоріч там лише підлатали ямки", - зауважила прес-секретар.
Плани дорожників ще не затверджені, але по підрахунках потрібні мільярди гривень.
Цього року на поточний та середній ремонт доріг витратили 2,5 млрд грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали міста, де проведуть масштабну реконструкцію аеропортів
Лише Хмельницька область станом на 30 листопада повністю використала кошти Дорожнього фонду на ремонт шляхів місцевого значення.
Понад 90% освоїла Вінницька, Чернігівська, Запорізька, Харківська, Львівська та Дніпропетровська області. У Київській області використали 76% фінансування.
Коментарі