Середа, 25 червня 2008 07:10

Кияни втомилися від політичної реклами

Кілька днів тому заяву на звільнення написав начальник Головного управління контролю за благоустроєм Києва Боліслав Андрушенко, 55 років. Він просить мера звільнити його за згодою сторін із першого липня.

Андрушенко працював у КМДА з 1995 року. Був депутатом міськради 5-го скликання від "Нашої України", потім вступив у фракцію "Демократичний Київ", яка підтримувала Черновецького. Тоді ж отримав посаду в мерії.

— Андрушенко подав заяву з моєї ініціативи, — заявив міський голова Леонід Черновецький, 56 років, на брифінгу в понеділок. — Тому що в місті величезна кількість незаконної реклами, яка дратує киян. Це вбиває імідж України, тому що сюди приїжджають дуже багато іноземців і вони дивляться на цей "безпредєл".

Кореспонденти "ГПУ" спитали городян, яка реклама їх дратує.

— Політична реклама в мене вже в печінках, якщо чесно. Бачу лише обіцянки різних політиків. Крім неї, більше жодної не пам"ятаю, — каже Олександр Чернишенко, 31 рік. — Вибори вже пройшли, а реклама лишилася. А ще політики взяли собі за моду "дякувати виборцям". По всьому місту розклеєні вдячні плакати Віктора Пилипишина.

— Якщо реклама яскрава й неординарна, то вона мене не дратує. Оцінюю як творчість, але не сам продукт. А от коли дурниці якісь пишуть або брешуть, то, звісно, дратує. Наприклад, магазини на плакатах пишуть одну акційну ціну, а насправді вона вдвічі більша,— каже Марія Сафонова, 25 років.

— У місті реклами забагато. Біля мого офіса на проспекті Глушкова перед виборами встановили кілька бігбордів за п"ять метрів один від одного. Під час невеликого вітру вони впали. Добре, не вбили нікого, — розповідає Ольга Лукеча, 36 років.

У Києві справді дуже багато реклами. Через неї увага перехожих розсіюється, вважає психолог Світлана Бабарика, 43 роки. Вона каже, що рекламісти використовують яскраві, агресивні кольори, щоб привернути увагу, а це погано діє на підсвідомість. Люди, які проводять кілька годин на вулиці, швидко втомлюються, не контролюють свої емоції, відчувають тривогу.

— Я працювала в рекламній сфері. Спеціалісти дослідили, що українці дуже слабкі до пристрастей. Тому їх активно використовують у рекламних цілях, — пояснює Бабарика. — Плитку, будівельні матеріали, машини, сигарети, алкоголь у нас рекламують оголені жінки та сильні чоловіки.

Зараз ви читаєте новину «Кияни втомилися від політичної реклами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 3492
Голосування Якими правами слід наділити жителів Києва без прописки?
  • Безкоштовною медичною допомогою, можливістю безкоштовного навчання дітей у школах та виховання в дитсадках
  • Голосуванням за муніципальну владу
  • Участю в голосуванні щодо перейменувань вулиць і зелених зон, зведення будівель та споруд
  • Громадяни мають вирішувати долю того населеного пункту, де вони прописані
  • Залишити без змін
  • Свій варіант напишіть у коментарях
Переглянути
Погода