Перед проведенням футбольного матчу "Євро 2012" Київська міськадміністрація й Міністерство інфраструктури вирішили впорядкувати ринок таксомоторних перевезень у столиці.
Реформа передбачала, що усі автомобілі таксі повинні бути однієї марки і кольору. Таксистів щодня мав оглядав лікар, а автомобілі перед кожним виїздом з таксопарку - проходити техогляд. Але після покращення сервісу мінімальна вартість проїзду по місту повинна зрости удвічі.
Але 17 квітня 2012 року столичні перевізники заявили про монополізацію ринку таксі в столиці. Казали, що постраждають водії таксі, диспетчери.
Наступного дня вийшли на страйк бо будівлі уряду. Від реформи відмовились.
Зараз на ринку столичного таксоперевезення близько 300 служб. У найдешевших перевізників 40 грн коштує подача автомобіля, 3 грн — кожен кілометр містом. Однак водії відмовляються їхати, якщо вартість замовлення менша за 50 грн.
У столиці є лише три служби таксі, що мають свій автопарк і базу замовлень. Водії завжди приїздять на виклик. Немає конфліктів між таксистами й клієнтами. У них ніколи не пропадають речі. Решта служб не мають власних водіїв і машин. Про це розповів голова "Української таксомоторної асоціації" Андрій Антонюк.
"Встановлюють "солодкі" для пасажирів, але збиткові для таксистів тарифи. Намагаються заманити якомога більше клієнтів. Отримали заявку, викинули в загальну базу й забрали відсоток від послуги. Диспетчерів не хвилює, що буде далі. Держава досі не врегулювала цей ринок. Усі таксисти мають їздити за лічильником, наприкінці поїздки видавати чек. Тоді буде більше відповідальності й менше хамства", - сказав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Три години не міг викликати машину. Перебрав чотири служби"
Наприкінці 2016 року близько 100 служб таксі виставили на продаж. Лише кілька з них знайшли покупців.
Коментарі