Після відмови Укрпошти приймати платежі киян за комунальні послуги в Ощадбанку заявили, що готуються прийняти у своїх відділеннях більше 100 тисяч нових клієнтів. Для цього у банку подовжили приймати платіжки зі знижкою до 25 січня. Понад половину відділень працюють без обіду та в суботу, а деякі - в неділю. Gazeta.ua перевірила, скільки часу треба простояти в черзі, щоб сплатити за комуналку через "Ощадбанк".
За перші півгодини роботи у суботу, 21 січня, відділення на проспекті Правди, що на Виноградарі, вишикувалося в чергу 32 клієнти. Їх обслуговує один касир.
– В іншій касі оформлюють "Картку киянина", - пояснює жінка літнього віку у сірій шубі із штучного хутра. – Учора намагалася заплатити — відстояла в черзі в іншому відділенні півтори години. За годину касир відпустив тільки восьмеро. Я була в черзі 28. Пішла додому.
"Не стій у черзі — плати он-лайн", - закликають на сайті "Ощадного банку" та через плакати у відділеннях. Без черг можна сплатити через сайт або термінал у відділенні банку. Тут стоять два термінали. Один заклеєний скотчем та картоном, у іншому на екрані світиться повідомлення, що з технічних причин він не працює. Одного клієнта касир відпускає за 5-7 хвилин. В середньому кожен з клієнтів робить 2-3 платіжні операції.
– У вас рахунок на 4802 гривні. Тільки одну квитанцію встигла пробити — на 243 гривні. Решта не можу — програма зависла, - повідомляє касир одному з клієнтів - чоловікові в чорній куртці.
– Стояв 40 хвилин у черзі, тепер пропонуєте ще півгодини почекати? - перепитує той.
Касири знизують плечима: учора все працювало швидко.
Черзі оголошують, що через збій в програмі каса не працюватиме 20-30 хвилин.
– Чекатимемо, поки приїдуть айтішники, - кажуть співробітники банку.
Черга розходиться. Люди записують телефони одне одного. За 10 хвилин програма знову починає працювати. Черга формується по-новому.
– У відділенні біля мого дому просто не приймають комунальні платежі, а термінал зависає. Одного разу спробувала сплатити через нього. Провела всі операції, і на останній все зависло. Довелося чекати півгодини. І незрозуміло було, чи пройшли гроші, чи ні. Після того — ні через сайт, ні через термінал не пробую поповнювати. Замовити плойку в китайському магазині простіше, ніж сплатити рахунок через "Ощадбанк", - каже 28-річна Олена.
Шукає на електронній карті в телефоні, як пройти до найближчого відділення на Борщагівській. Туди йти 15 хвилин. Рушаємо туди.
– Це вже не перша спроба сплатити рахунок в "Ощадбанку". На тижні відпрошувалася з роботи на годину, але моя черга так і не дійшла. Якщо в цьому відділенні теж не вдасться, піду в інший банк, - каже Олена.
На дверях відділення на вулиці Борщагівській написано великими літерами "Ремонт". Він триває з 26 грудня. Відтоді співробітників перевели у приміщення "Ощадбанку" на бульварі Шевченка.
– У Фейсбуці "Ощадбанк" пише, що деякі відделення працюватимуть у неділю. І дають посилання на карту. Але як вирахувати, які? - каже Олена.
– За мною ще чотири жінки стоять. Пішли скуплятися, але повернуться, - каже чоловік у клітчатому шарфі.
Працює один термінал. До нього — окрема черга, але значно менша. На оплату послуг у терміналі йде з 10 хвилин.
– Просить показання лічильника, - каже жінка біля терміналу. – Що робити?
– Ні, вказуйте суму платежу, - радить білявка із черги. – Все перевірили? Тисніть "продовжити". У вас більше немає платіжок? Беріть чек. Стривайте. Має загорітися зелене.
– Черги розсмоктуються, але залежно від того, в якому відділенні. Черги в січні утворилися з кількох причин. Квитанції прийшли пізно. Вони були не дуже коректні. Додалося й те, що Укрпошта відтепер не приймає платежі, - каже Алла Бублій.
– Скільки приймаєте на день? Сотню, дві?
– Щодня відділення обслуговує тисячі людей. Один касир на день приймає до півтори тисячі платежів. Черги не через те, що повільно працюють касири, а через велику кількість платежів. Якщо зроблять одну квитанцію, це буде відбуватися швидше. Сподіваємося на це вже в наступному місяці.
Коментарі
14