— У мене кожні три місяці свої жнива, — говорить 42-річний Руслан Вовкотруб із села Гореничі під Києвом. Ремонтує електро- і бензоінструменти. — З першим теплом майстерня завалена заклиненими мотокосами й мотоблоками. У травні, щойно підуть стройки, все буде забите болгарками, перфораторами й бетономішалками.
Радить, як уникнути поломок техніки.
— Після зими все треба передивитися, змастити, перевірити, — розповідає. — Особливо інструменти з бензиновим двигуном. Навіть якщо з осені працювало ідеально. Бо десь іржа прихопить, десь гвинтик випав, бензин у карбюраторі зсідає, провідок майже перетерся, шланг пробився.
Із техніки зливає старий бензин. У чотиритактні двигуни заливає свіжу моторну оливу, змінює фільтри, свічі, за потреби — акумулятори. У мотокосу заправляє нову пластикову жилку, гострить фрезу, змащує верхній і нижній редуктори, налаштовує паливну суміш. Перевіряє в мотоблоці кріплення, бо від вібрації болти розкручуються.
— Головне — не працювати одразу на максимум потужності, — каже. — Техніка любить дбайливе ставлення. Має вийти на нормальний режим.
Коментарі