В Європі 22 червня 1910-го відкрили повітряну пасажирську лінію "Фрідріхсгафен-Дюссельдорф", на якій курсував дирижабль "Німеччина". Дирижаблі були першим повітряним судном, яке було здатне йти проти вітру.
Граф Фердінанд фон Цеппелін, винахідник й підприємець, винайшов і виготовляв дирижаблі жорсткого типу. У Німеччині створено першу у світі пасажирську трансатлантичну авіакомпанію АТ "Німецьке Повітроплавання". У літальному парку компанії - сім апаратів Цеппеліна. Пасажирські рейси стартували але регулярними так і не стали, будучи своєрідним атракціоном. До початку Першої світової війни дирижаблі здійснили 1500 польотів і перевезли 34 тис. пасажирів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Із аварією "Гінденбурга" завершилася ера повітряних дирижаблів
Дирижабль "Гінденбург" - флагман цієї компанії. Це було найбільше повітряне судно із усіх, які коли-небудь піднімалися над землею. 245 метрів завдовжки і 41 метр у попереку. Дирижабль розпочав свої польоти із пасажирами ще у травні 1936 року. За рік цепелін здійснив 37 рейсів через Атлантичний океан, доставивши до пунктів призначення близько 3 тис. чоловік.
Подорож дирижаблем була досить комфортною. Кожному пасажирові відводилася окрема двомісна каюта із ліжком і окремою душовою кабіною. У корпусі цепеліна розташовувався ресторан із кухнею і салон із невеликим роялем. Недоліком всіх машин Цеппеліна було використання вогненебезпечного водню в якості наповнювача. Із аварією "Гінденбурга" завершилася ера повітряних дирижаблів.
6 травня 1937 року над авіабазою ВМС у Лейкхерсті, Нью-Джерсі "Гінденбург" загорівся і потерпів аварію. Тоді загинуло 35 із 97 людей, що були на його борту, а також одна людина на землі.
Коментарі